کتاب نظریه ها و پژوهش های ارتباط جمعی
کتاب نظریهها و پژوهشهای ارتباط جمعی با بحث درباره روش علمی و نظریه به منظور توصیف مفاهیمی که برای ارزشیابی و فهم پژوهشهای ارتباطات مورد نیاز است، آغاز میشود و در آن روشهایی که توسط پژوهشگران ارتباطات به کار برده میشود با اصطلاحات بنیادی و آسان شرح داده میشود.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
کتاب برای دانشجویان دانشگاه که به رشته علوم ارتباطات به عنوان یک حرفه یا زمینه مطالعه علاقهمند هستند، یا ارتباطگران حرفهای در تجارت، دولت و آموزش نوشته شده است.
این کتاب در چهار فصل «علم ارتباط جمعی»، «ارتباط و اقناع»، «ارتباط جمعی و جامعهپذیری» و «دو الگوی نظری متفاوت» نوشته و تنظیم شده است.
هدف اصلی این کتاب، ارائه و پیوند نتایج پژوهشهای مهم ارتباطات در چارچوب نظری ذکر شده است تا برای خوانندگانی که سابقه کمی از دروس نظریههای ارتباطات، روششناسی یا آمار دارند، قابل استفاده باشد.
مشخصات
- موضوع
- ارتباطات و روزنامه نگاری
- مولف
- الکسیس اس تن
- ناشر
- همشهری
- مترجم
- نعیم بدیعی
- شابک
- 978-964-241-014-9
- تعداد صفحات
- 356
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید