کتاب 22 قانون تغییر ناپذیر برند
در این کتاب استراتژیهای به کار گرفتهشده برای تثبیت نام تجاری بعضی از معتبرترین محصولات جهان مانند کوکاکولا، زیراکس، بی.ام و، فدرال اکسپرس، استارباکس تجزیه و تحلیل شده تا دست اندرکاران با استفاده از آنها به مهارت لازم برای ایجاد یک نام تجاری جهانی دست یابند.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
برای پایدار ماندن در بازار فشرده و پررقابت امروزی، به یک نام معتبر نیاز است. اما پرسش این جاست که چطور و چگونه؟ برای تثبیت نام تجاری، ساده کردن تئوریهای پیچیده و کلی در بازاریابی بسیار مؤثر است که با استفاده از این 22 قانون ساده بهدست میآید، یا قانونهایی مانند قانون اختصار توسعهی نام تجاری با تمرکز درحوزهی فعالیت، قانون واژه نفوذ نام تجاری در مصرف کننده، قانون تابعیت استقبال از رقبا به منظور ایجاد یک نام تجاری قوی و...
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- ال ریس و لورا ریس
- ناشر
- سیته
- مترجم
- منیژه شیخ جوادی
- شابک
- - 9789649420615
- تعداد صفحات
- 196
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1396
- نوبت چاپ
- 4
نظر دهید