کتاب نخبگان در بازاریابی
کتاب حاضر، فشردهای از مهمترین موضوعها و مباحث بازاریابی جدید است که از زبان و منظر نخبگانی چون پیتر دراکر، تئودور لویت، مایکل پورتر، فلیپ کالتر و ... مطرح شده و نمایانگر نقش هر یک از آنان در تکامل بازاریابی است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
نخبگان بازاریابی در واقع متفکران رشتهی بازاریابی هستند که نقش بسزایی را در تغییر روشهای بهکارگیری آن داشتهاند. گورو کلمهای هندی است که ریشهی سانسکریت دارد و به معنای مرشد و راهنما در موضوعهای معنوی است، اما در زمینهی مدیریت به معنای استاد و نخبه شناخته شده میباشد. تا کنون کتابهای بسیاری در زمینهی بازاریابی نگارش، ترجمه و چاپ شده و مفاهیم مختلف بازاریابی در این کتابها هر یک به گونهای طرح و بررسی شدهاند. اما کتاب نخبگان در بازاریابی از یک جنبه با تمامی کتابهای قبلی بازاریابی تفاوت عمده دارد. در این کتاب شما با هر یک از مفاهیم بازاریابی از دیدگاه و زبان اشخاصی آشنا میشوید که خود خالق این مفاهیم بودهاند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- سالتان کرمالی
- ناشر
- سیته
- مترجم
- احمد روستا و فرزاد مقدم
- شابک
- - 9782000393160
- تعداد صفحات
- 168
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1396
- نوبت چاپ
- 4
نظر دهید