کتاب تبلیغات شگفت انگیز
نام هر کشوری یک برند است و تصویری از خود در ذهن مردم دیگر کشورها به وجود میآورد. در حقیقت ارزشِ برند یک کشور، احساسی است که با شنیدن نام آن کشور در مخاطب ایجاد میشود.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
امروزه صنعت گردشگری، طبق آمار سازمان جهانی جهانگردی، یکی از درآمدزاترین شغلهای قرن ۲۱ است و ایجاد برند در دنیای گردشگری توجه بسیاری را به خود جلب نموده تا جایی که آن را «صادرات نامرئی» نیز میخوانند. کتاب تبلیغات شگفتانگیز، کتابی دربارهی مفاهیم تبلیغات گردشگری است و نگاهی دارد به راهبردهای توسعهی برند گردشگری موفقِ کشورهایی مانند هندوستان، ترکیه، مالزی، استرالیا، نیوزلند، سنگاپور، چین، ولز و اروپای مرکزی و شرقی که هر کدام با روشهای متفاوتی موفق شدهاند کشور خود را به مقصدی گردشگری تبدیل کنند که حکم یک برند را در ذهن گردشگران داشته باشد. به منظور ساخت تبلیغات برای یک برند گردشگری مقصد، بیش از هر چیز باید جاذبهها و ارزشهای ویژهای را یافت که جذبکنندهی گردشگران بالقوه باشد. سپس باید ارزشها در متن و تصویرهای تبلیغاتی منعکس گردند. لوگو و ترکیب فونت و رنگ خاصی که یادآور مقصد گردشگری باشد نیز باید عرضه گردند. موردهای واقعی مطرحشده در کتاب، نکتههای ارزندهای را از چگونگی طراحی استراتژی برند، شعار تبلیغاتی لوگو و تبلیغات به خوانندگان میآموزند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- فرزاد مقدم
- ناشر
- سیته
- شابک
- - ۹۷۸۶۰۰۵۲۵۳۲۴۵
- تعداد صفحات
- 240
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1397
- نوبت چاپ
- 2
نظر دهید