افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب بازاریابی اجتماعی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
پروفسور فیلیپ کاتلر، نانسی آر. لی، مکنزی مور، شولتز
ناشر
سیته


«هدف دربازاریابی این است که چیزی غیرضروری را بفروشد»، «هدف شرکت، ایجاد مشتری است» و «تنها کانون سودده، مشتری است»، بنا بر این «هر کسب‌و‌کاری فقط دو وظیفه‌ی اصلی دارد؛ بازاریابی و نوآوری، چون بازارایابی و نوآوری نتایجی را به همراه دارد و باقی آن‌ها هزینه است.»
 

ادامه مطلب
‎ریال1,600,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

حال پروفسور فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی نوین، این تئوری را به بهترین شکل اصلاح می‌کند: در 30 سال گذشته تعداد زیادی از شرکت‌ها نشان داده‌اند که می‌توانند همزمان هم سودآوری داشته باشند و هم در ساخت دنیایی بهتر و با کیفیت زندگی بهتر برای همه‌ی افراد بشر سهیم باشند. برای این کار به دنبال آرمان‌های اجتماعی مفید برای بازار خود هستند و از طریق بازاریابی اجتماعی، هم مفید هستند و هم سودآور. کتاب بازاریابی اجتماعی برای حفاظت از محیط زیست، نمایانگر بهترین تفکر موجودِ 4 تن از برجسته‌ترین صاحب‌نظران جهان در حوزه‌ی بازاریابی اجتماعی ـ فیلیپ کاتلر، نانسی لی، مکنزی مور و شولتز ـ پیرامون چگونگی استفاده‌ی زیرکانه از فناوری‌های موجود به منظور داشتن شیوه‌ی زندگی پایدار می‌باشد.
 این کتاب به دو بخش اصلی تفکیک شده است: بخش مسکونی و بخش تجاری، و راه‌حل‌هایی را برای تأثیرگذاری تغییر در هر دو مورد فراهم می‌کند. همچنین با 24 مطالعه‌ی موردی از سرتاسر جهان به شرح استفاده‌ی موفقیت‌آمیز از اصول بازاریابی اجتماعی می‌پردازد. کتاب با توصیه‌هایی درباره‌ی بهترین اقدامات اجتماعی مبتنی بر جامعه، برای افراد شاغل در این بخش به پایان می‌رسد.
 مباحث این کتاب به همان میزان که می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های کلان مدیران ارشد دولتی، استانی و یا مدیریت شهری تأثیرگذار باشد، راه‌حل‌هایی را نیز برای مشارکت عمومی و آگاهی عامه‌ی مردم ارائه می‌کند تا فرهنگ استفاده‌ی صحیح را بتوان در کل جامعه توسعه بخشید.
 شاید بتوان گفت بازاریابی اجتماعی می‌تواند یکی از ارکان انکارناپذیر این قرن برای ساخت جهانی بهتر باشد.
 با توجه به این رویکرد و به منظور داشتن شیوه‌ی زندگی پایدار در جامعه‌ی جهانی که به سمت جمعیت 7 میلیارد نفری پیش می‌رود، مطالعه‌ی این کتاب یک ضرورت به نظر می‌رسد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
سیته-حیدرزاده

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
پروفسور فیلیپ کاتلر، نانسی آر. لی، مکنزی مور، شولتز
ناشر
سیته
مترجم
کامبیز حیدرزاده، حسین علی سلطانی
شابک
- 9786005253573
تعداد صفحات
320
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1392
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
پروفسور فیلیپ کاتلر، نانسی آر. لی، مکنزی مور، شولتز
ناشر
سیته
مترجم
کامبیز حیدرزاده، حسین علی سلطانی
شابک
- 9786005253573
تعداد صفحات
320
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1392
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود