افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
اضافه به مقایسه0

کتاب رفتار مصرف کننده اثر لئون شیفمن

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
لئون شیفمن، لزکی کانوک
ناشر
کتاب مهربان

کتاب رفتار مصرف کننده اثر لئون شیفمن ، لزکی کانوک ترجمه شهرزاد پوریان، مسعود کرمی نشر کتاب مهربان منتشر شده است

ادامه مطلب
‎ریال4,100,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

رشته رفتار مصرف کننده را میتوان اساس رشته بازاریابی دانست.بدین معنا که رویکرد بازاریابی اساسا با شناسایی رفتار مصرف کننده آغاز میشود و به دنبال یافتن راه هایی برای برآورده ساختن هرچه بهتر نیازها و خواسته های مصرف کنندگان است. با این نگاه میتوان ادعا کرد که تمام بحثهای بازاریابی اعم از استراتژی بازاریابی، آمیخته بازاریابی، فروش و ... ریشه در تبین رفتار مصرف کننده دارد. شیفمن و کانوک از جمله برترین محققان در زمینه رفتار مصرف کننده به شمار می آیند و کتاب آنها یکی از منابع اصلی این حوزه میباشد. بنابرانی هب نظر میرسدترجمه این کتاب بتواند گامی در بهبود نگاه محققان حوزه بازاریابی و مصرف ایران داشته و آنها را ترغیب به نگاه بین رشته ای به حوزه مصرف نماید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان-کرمی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
لئون شیفمن، لزکی کانوک
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
شهرزاد پوریان، مسعود کرمی
شابک
978-600-5823-53-0
تعداد صفحات
696
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
3
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
لئون شیفمن، لزکی کانوک
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
شهرزاد پوریان، مسعود کرمی
شابک
978-600-5823-53-0
تعداد صفحات
696
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
3
محصولات مرتبط
‎ریال1,850,000
شاخه ی علمی رفتار مصرف کننده سعی دارد تا خلاء شناختی در خصوص پدیده های مصرفی مرتبط با صنعت گردشگری را سپرنماید. انتخاب خرید و مصرف محصولات، خدمات و مقاصد گردشگری تحت تاثیر فرآیندهای روان شناختی و عوامل تاثیرگذار محیطی...

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود