شرایط چاپ

اطلاعات

شاخه‌ها

برندسازی موثر برای کارفرمایان به زودی منتشر می شود.

تاریخ انتشار: 00/05/03
نمایش: 85
(1 رای)

کتاب برندسازی موثر برای  کارفرمایان نوشته دکتر سعید شهباز مرادی به زودی منتشر می شود.

برند کارفرما، مجموعه ای از همه ی ویژگی هایی است که متقاضیان آینده کار سازمان و کارکنان فعلی درباره تجربه استخدام در سازمان درک می کنند.

معمولاً بخش منابع انسانی، اولین بخشی است که با فکرکردن به راهبرد برند کارفرمایی به ذهن می آید.

 این فرضیه که فعالیت ها و تصمیماتی که یک شرکت به صورت رسمی می گیرد، برای ساخت و تبلیغ برند کارفرمایی اش است، درست است؛ اما باید توجه کرد که برند کارفرما  چیزی نیست که کسی آن را مدیریت کند یا بسازد.  برند کارفرما در واقع، منش کلی شرکت و فرهنگ سازمانی حاکم بر آن است.

برندسازی کارفرما امروزه به عنوان ابزاری برای ایجاد چالش های چندگانه شرکتها معرفی شده است.

شما چه بخواهید چه نخواهید، تصویری از کسب وکارتان در ذهن کارجوها وجود دارد؛ پس بهتر است کنترل شیوه شکل گیری این تصویر را در دست بگیرید و آن طور که می خواهید این تصویر را شکل دهید . از دیدگاه کارکنان، عضویت در یک سازمان با برند کارفرمایی قوی ، عزت نفس آنها را افزایش می دهد، هویت سازمانی شان را تقویت می کند، تعهدشان را بالا می برد و عملکردشان را بهبود می بخشد.

برند کارفرما را می توان ویژگی های یک سازمان (در نقش کارفرما) در ذهن کارکنان داخلی و متقاضیان کار در بازار کار در آن سازمان دانست.

برند مثبت  کارفرما در یک سازمان، نشان دهنده ویژگی هایی است که آن سازمان در ذهن و قلب کارکنان و متقاضیان کار تداعی میکند.

برند کارفرما متشکل از ویژگی هایی است که متقاضیان کار و یا کارکنان سازمان به واسطه این ویژگی، آن را به عنوان محیطی مناسب برای کارکردن انتخاب میکنند.

نظرات کاربران
(0)
هیچ دیدگاهی وجود ندارد
دیدگاه خود را بنویسید
*
*