افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
اضافه به مقایسه0

کتاب بازاریابی عصبی در عمل

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
پاتریک ام. جورجیس، آنه سوفی، بایل تورتولو، مایکل بادوک
ناشر
کتاب مهربان

کتاب بازاریابی عصبی در عمل اثر پاتریک ام. جورجیس، آنه سوفی، بایل تورتولو، مایکل بادوک  ترجمه سیدمهدی جلالی نشر کتاب مهربان منتشر شده است

ادامه مطلب
‎ریال1,000,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات
«بازاریابی عصبی در عمل» با ارائه یک بررسی کامل و متمرکز از حوزه ی تحقیقات بازاریابی، که پاسخ های حسی، شناختی و موثرِ مصرف کنندگان را به محرک های بازاریابی مطالعه می کند، چارچوب های علمی و نیز کاربردهای عملی این ابزار محبوب بازاریابی را نشان می دهد. نویسندگان این کتاب، در 18 فصل با اشاره به بسیاری از برندهای جهانی هم چون آستون مارتین، شانل، لاکوست، آمازون، نایک، کارفور و دانهیل آخرین یافته ها در مورد عملکرد مغز و هوش و تاثیرات ضمیر ناخودآگاه بر روی رفتار مصرف کننده را ارائه می دهند. این کتاب روش هایی را مورد بررسی قرار می دهد که در آنها اثربخشی بازاریابی از طریق ارضای حواس، احساسات، حافظه و ضمیر خودآگاه افزایش می یابد. این روش ها، هم فعالیت های فعلی بازاریابی (روش های فروش، بازاریابی حسی، اصلاح محصول) و هم پیشرفت های بالقوه ی آتی (نوآوری ارزش، برندهای حسی، تعامل روزافزون با شبکه های اجتماعی و بازاریابی اجازه ای) را در بر می-گیرند. با وجود این که بازاریابی عصبی در مراحل ابتدایی خود قرار دارد با این حال به عنوان یک روند موثر و مهم در توسعه تکنیک های بازاریابی و کاربردهایش شناخته می شود. «بازاریابی عصبی در عمل» هم ارزیابی عملی از اندیشه های جاری و هم یک بررسی دقیق از پیشرفت های آتی را فراهم می کند و نشان می دهد چگونه آخرین تکنیک های بازاریابی، از طریق منشور مغز مصرف کننده اعتبار و مشروعیت پیدا می کنند. پروفسور پاتریک ام جورجیس ، یک جراح اعصاب است که علاقه وافری به بهبود سازمان مدیریت و کسب وکار از طریق توسعه ی مفهوم هوش سازمانی دارد. وی نویسنده¬ی چندین کتاب از جمله Six- Figure Method ، منتشر شده توسط کاگان پیج، در سال 2003 میباشد. پروفسور آنه سوفی بایل تورتولو، سالیان متمادی بازاریابی را از طریق چند برنامهی گروه HEC با تمرکز بر روی بخش خرده فروشی آموخته است. وی روی پروژه های مختلفی در این بخش از جمله گستره ی محصول، برندهای خاص خرده فروشان، خط مشی های قیمت گذاری و ترویجی فعالیت داشته است. پروفسور میشل بادوک در طول سالیان متمادی بازاریابی را در موسسات گروه HEC و هم چنین در مدارسی همچون CESB و ENASS آموخته است. ایشان فعالیت های مشاوره ای و ارزیابی را برای شرکت هایی واقع در اروپا و آمریکای شمالی نیز انجام می دهد.
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان-جلالی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
پاتریک ام. جورجیس، آنه سوفی، بایل تورتولو، مایکل بادوک
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
سیدمهدی جلالی
شابک
978-600-407-058-4
تعداد صفحات
274
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1394
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
پاتریک ام. جورجیس، آنه سوفی، بایل تورتولو، مایکل بادوک
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
سیدمهدی جلالی
شابک
978-600-407-058-4
تعداد صفحات
274
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1394
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود