مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد
کتاب تحقیقات بازار یک راهنمای عملی
مرجع:
دسته بندی:
مدیریت
مولف
پال هاج، نایک هاج
ناشر
کتاب مهربان
ما تعریفی از تحقیقات بازار پیشنهاد میدهیم که به شرح زیر است: «جمعآوری، تحلیل و تفسیر سیستماتیک اطلاعات مربوط به تصمیمات بازاریابی.» در این تعریف، کلمه "سیستماتیک" لزوما به این معنی نیست که تحقیقات بازار یک زمینه علمی دارد، چرا که ما اغلب از روشهایی نظیر مشاهده و تحقیقات گروهی متمرکز استفاده میکنیم که از لحاظ تفسیر و توضیح طولانی و از لحاظ ریاضی کوتاه میباشند.
ریال700,000
Size chart
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
How To Measure Your Bust
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
How To Measure Your Waist
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
محققان بازار دارای جعبه ابزاری آمیخته به تحقیقات کتابخانهای، مصاحبههای تلفنی، مصاحبههای رو در رو، پرسشنامههای خودتکمیلی، گروههای تمرکز و مشاهده هستند. آنها تکنیکهای خاصی را برای انتخاب نمونهها و تحلیل دادهها به کار میگیرند. بخش عمده این کتاب به موضوعاتی شامل؛ توضیح چگونگی کارکرد هر یک از شیوه های جمع آوری اطلاعات و چگونگی انجام تحقیقات بازاری اختصاص دارد. مجموعه دستاوردهای مرتبط با یک تصمیم بازاریابی را میتوان به عنوان تحقیقات بازار درنظر گرفت. ما در این کتاب با چیزی فراتر از استفاده اتفاقی و تصادفی از بخشهای جزئی یک پژوهش سر و کار داریم. ما تعریفی از تحقیقات بازار پیشنهاد میدهیم که به شرح زیر است: «جمعآوری، تحلیل و تفسیر سیستماتیک اطلاعات مربوط به تصمیمات بازاریابی.» در این تعریف، کلمه "سیستماتیک" لزوما به این معنی نیست که تحقیقات بازار یک زمینه علمی دارد، چرا که ما اغلب از روشهایی نظیر مشاهده و تحقیقات گروهی متمرکز استفاده میکنیم که از لحاظ تفسیر و توضیح طولانی و از لحاظ ریاضی کوتاه میباشند. از این لحاظ، تحقیقات بازار به علوم اجتماعی نزدیک¬تر است تا علومی نظیر فیزیک که دقت بیشتری درخصوص قوانین طبیعت دارند. تحقیقات بازار میتوانند به شکل یک پروژه یکبار مصرف (نه چندبار مصرف) برای برآورده ساختن یک نیاز خاص انجام شوند که در این حالت آن را یک پژوهش موردی (ad hoc) مینامند. همچنین این تحقیقات میتوانند شامل ردیابی و پیگیری منظم و پیوسته، نظیر پایش سهم یک محصول یا برند از بازار باشند. اهدافی که پژوهشهای موردی یا پیوسته بدان منظور انجام می شوند، بسیار متنوع و گسترده هستند.
کتاب مهربان- کفاش پور
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- پال هاج، نایک هاج
- ناشر
- کتاب مهربان
- مترجم
- آذر کفاش پور، شیلا منظم ابراهیم پور
- شابک
- 978-600-407-064-5
- تعداد صفحات
- 236
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1395
- نوبت چاپ
- 1
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.
سایر ویژگیها
موضوع
مدیریت
مولف
پال هاج، نایک هاج
ناشر
کتاب مهربان
مترجم
آذر کفاش پور، شیلا منظم ابراهیم پور
شابک
978-600-407-064-5
تعداد صفحات
236
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
1
نظر دهید