پربازدیدترین مقالات
  • کتاب  برندسازی موثر برای  کارفرمایان   نوشته دکتر سعید شهباز مرادی به زودی منتشر می شود. برند کارفرما، مجموعه ای از همه ی ویژگی هایی است که متقاضیان آینده کار سازمان و...
  • بازاریابی 5/0

    انتشار: 00/03/24
    نمایش: 79
    کتاب بازاریابی 5/0، کتابی تخصصی در حوزه‌ی بازاریابی برای کسب‌و‌کارهای پیشرو و از تازه‌ترین‌های نیویورک تایمز است. مترجم کتاب، جناب دکتر مهدی فیضی، کارشناس حوزه‌ی...
  • شجاع باش نه همه چی تموم

    انتشار: 00/03/18
    نمایش: 78
    کلمه ی شکست ممکن است ترسناک به نظر بیاید. اما اگر علت ترسمان از شکست را بدانیم، بهتر می توانیم مانع آن شویم و شجاع باشیم. یکی از علل ترس از شکست، واکنش اشتباهی است که خیلی از افراد در زمان...
  • اول اینکه چرا رونیکس باید در این ابعاد تبلیغ کند؟ دوم اینکه آیا میلاد کی‌مرام تصویر درستی برای این برند هست؟ استفاده از یک چهره‌ی معروف و یا همان سلبریتی برای سفیر برند شدن...