پربازدیدترین مقالات
  • شجاع باش نه همه چی تموم

    انتشار: 00/03/18
    نمایش: 59
    کلمه ی شکست ممکن است ترسناک به نظر بیاید. اما اگر علت ترسمان از شکست را بدانیم، بهتر می توانیم مانع آن شویم و شجاع باشیم. یکی از علل ترس از شکست، واکنش اشتباهی است که خیلی از افراد در زمان...
  • کتاب جعبه ابزار تحقیقات  نوشته ادوارداف. مک کوئری  با ترجمه دکتر امین اسداللهی به زودی منتشر می شود. اگر بخواهید یک پروژه تحقیقات بازار را صفر تا صد اجرا کنید، قطعا نیاز خواهید داشت...
  • اول اینکه چرا رونیکس باید در این ابعاد تبلیغ کند؟ دوم اینکه آیا میلاد کی‌مرام تصویر درستی برای این برند هست؟ استفاده از یک چهره‌ی معروف و یا همان سلبریتی برای سفیر برند شدن...
  • بازاریابی 5/0

    انتشار: 00/03/24
    نمایش: 44
    کتاب بازاریابی 5/0، کتابی تخصصی در حوزه‌ی بازاریابی برای کسب‌و‌کارهای پیشرو و از تازه‌ترین‌های نیویورک تایمز است. مترجم کتاب، جناب دکتر مهدی فیضی، کارشناس حوزه‌ی...