کاتالوگ
در حال بارگذاري ...
کتاب های مدیریت مالی
كتاب حاضر برای دانشجويان رشته حسابداری و مدیریت گرایشهای بازرگانی و مالی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی دروس مدیریت مالی 2 و مدیریت مالی پیشرفته هر یک به ارزش 3 واحد ترجمه شده است.
کتاب حاضر برای دانشجویان رشته مدیریت گرایشهای مالی، بازرگانی، صنعتی، بیمه و امور گمرکی، و همچنین دانشجویان رشته حسابداری در مقطع کارشناسی بهعنوان منبع اصلی درس «مدیریت مالی (1)» به ارزش 3 واحد ترجمه شده است.
این كتاب كه دربرگیرنده مفاهیم مدیریت مالی است برای دانشجویان دوره كارشناسی رشته حسابداری و مدیریت به عنوان منبع اصلی درس «مدیریت مالی (2)» به ارزش 3 واحد تدوین شده است.
اين كتاب كه دربرگيرنده مفاهيم مديريت مالي است براي دانشجويان دوره كارشناسي رشته حسابداري و مديريت به عنوان منبع اصلي درس «مديريت مالي (1)» به ارزش 4 واحد تدوين شده است.
جلد دوم کتاب شامل سوالات دروس تخصصی رشته های بازرگانی، صنعتی، تکنولوژی، فناوری اطلاعات و کارآفرینی و منابع انساني همراه با پاسخ تشريحي می باشد.
جلد اول کتاب شامل دروس عمومی (زبان، اقتصاد خرد و کلان، ریاضی و آمار، تئوری ها) می باشد.
کتاب مدیریت اسلامی تالیف آقای حجت الاسلام محمد حسن نبوی در سال 1380 برای ششمین بار توسط انتشارات بوستان کتاب وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی به نشر رسیده است. این کتاب تا این سال سه بار ویرایش شده است و محقق با توجه به اقتضائات و نیازهای زمان و مکان به حک و اصلاح آن اقدام نموده است.
این کتاب برای دانشجویان رشته مدیریت در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به عنوان منبع اصلی درس «مبانی مهندسی مالی و مدیریت ریسک» تدوین شده است.
کتاب ریاضیات کاربرد آن در مدیریت و حسابداری- مورد توجه اساتید، دانشجویان و داوطلبان آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری(Ph.D)قرارگرفت و به چاپ های متعدد رسید.کتاب براساس سر فصل های مصوب دانشگاهی برای درس ریاضیات، طوری تدوین و تالیف شده است که می توان از آن به عنوان یک منبع جامع درسی و همچنین خودآموزی کامل جهت فراگیری تعاریف، مفاهیم و قضایای ریاضی استفاده کرد.
این کتاب براى دانشجویان رشته مدیریت دولتى، بازرگانى، صنعتى، بیمه، اقتصاد و حسابدارى در مقطع کارشناسى و کارشناسى ارشد به منزله منبع اصلى دروس «مبانى سازمان و مدیریت» و «اصول مدیریت» هرکدام به ارزش 3 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهى، پژوهشگران و مدیران واحدهاى صنعتى، بازرگانى و کشاورزى در بخشهاى خصوصى و دولتى نیز از آن بهرهمند شوند.
در دو جلد، برای دانشجویان رشتههای مدیریت و حسابداری در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، بهعنوان منبع اصلی درسهای «آمار و کاربرد آن در مدیریت (1) و (2)» به ارزش 6 واحد، و درس «تحلیل آماری» به ارزش 2 واحد، تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی مدیران واحدهای صنعتی، تجاری و اداری نیز از آن بهره ببرند.
کتاب مبانی رفتار سازمانی اثر استیفن پی رابینز .ترجمه پارسائیان و اعرابی توسط نشر دفتر پژوهشهای فرهنگی منتشر شده است
در جهان معاصر « سازمانها » ركن اصلى جوامع اند. شرايط مختلف زمانى و مكانى و نيازهاى گوناگون انسانها باعث ظهور و گسترش روزافزون سازمانها و موسسات مختلف شدند. اين سازمانها تقريبا در تمام شئون زندگى انسان امروزى ، از هنگام تولد تا مرگ ، تاثير گذارند.
اين کتاب، هم براي کساني که به مديريت اسلامی اعتقاد ندارند و هم برای کسانی که مديريت اسلامی را باور دارند، نوشته شده است! محتوای کتاب روايتی است بیطرفانه از مطالعاتی که در حوزه اسلامي مديريت در ايران صورت گرفته است.
- شرح کامل مباحث درسی همراه با مثال های تالیفی -آزمون های کارشناسی ارشد همراه با حل تشریحی -خودآزمایی های طبقه بندی شده موضوعی
این کتاب برای دانشجویان رشته مدیریت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی دروس «آمار و کاربرد آن در مدیریت (1) و (2)» و «تحلیل آماری» تدوین شده است.
مهارت های اصلی مورد نیاز در زبان عمومی که شامل لغت، گرامر، درک مطلب و Cloze Test می باشد.
با وجود ترجمه های متعدد از کتاب واژگان ضروری 504 که بعضا متاسفانه دارای اشکالات معنایی می باشند، در این مجموعه سعی شده است تا هیچ گونه اشکال معنایی وجود نداشته باشد. وجه متمایز کننده این کتاب از سایر ترجمه های مشابه، وجود آزمون های تستی تالیفی در فصل انتهایی کتاب می باشد.
شامل لغات تخصصی مدیریت و متنهای درک مطلب با پاسخ کلیدی برگرفته از آزمونهای کارشناسی ارشد دانشگاههای سراسری و آزاد و پیام نور
این کتاب برای دانشجویان رشته مدیریت در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «مدیریت رفتار سازمانی» به ارزش 3 واحد تدوین شده است. امید میرود علاوه بر جامعه دانشگاهی، مدیران سازمانها نیز از آن بهرهمند شوند.
کتاب «تئوری های مدیریت» جامع ترین و کاملترین منبع برای آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری است که داوطلبان آزمون همیشه به دنبال آن بوده اند. مؤلفان به جرات ادعا دارند که این منبع، متمایز از تمام منابع موجود و دارای ویژگی های منحصربه فردی است که آن را در همین اوایل انتشار، جزو کتاب های پرفروش قرار داده است و هم اینک بسیاری از داوطلبان شروع به مطالعه آن...
قابل استفاده برای کلیه داوطلبان آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری -حاوی چکیده کامل نکات گرامری،واژگان ضروری و خودآزمایی های منطبق با آزمون TOEFL , IELTS
این کتاب شاملشرح کامل درس به همراه مثال ونکات چهار گزینه ایسؤالات تألیفی مربوط به هر فصل به همراه پاسخ های تشریحیسوالات کارشناسی ارشد رشته مدیریت مالی به همراه پاسخ های تشریحیویژه داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد و دکتری و آزمون گواهینامه حرفه ای بازار سرمایه
کتاب مجموعه سؤالات طبقه بندی شده کنکور کارشناسی ارشد تئوری های مدیریت با پاسخ های تشریحی به تهیه و تنظیم مهرداد پرچ توسط مؤسسه کتاب مهربان نشر منتشر شده است.
این کتاب هر دو عنصر اصول بازاریابی و راهبردهای بازاریابی را پوشش می دهد و برای دانشجویان و پژوهشگران بازاریابی و صاحبنظران بازاریابی نگاشته شده است و با توجه به ماهیت محتوا و تنوع حیطه مطالب هم در دوره های کارشناسی و هم در دوره های تکمیلی رشته مدیریت بازارگانی و رشته های وابسته قابل استفاده است. علاوه بر این، می تواند منبع موثقی برای دوره های تخصصی...