کاتالوگ
در حال بارگذاري ...
کتاب های مدیریت رسانه
به گزارش روابط عمومی انتشارات سروش؛ کتاب حاضر خلاصه ای است از متن یک گزارش که به توصیه سازمان تربیتی، علمی و فرهنگی ملل متحد" یونسکو" و با همکاری صاحب نظران و دست اندرکاران مسائل ارتباطی در دنیا تهیه شده است و در آن کوشش شده مسائل مربوط به ارتباطات بررسی و در پی تجزیه و تحلیل و طبقه بندی لازم، اصول اساسی طرح و تنظیم سیاست های ارتباطی ملی و همکاری بین...
"ارتباط شناسی" از جمله کتاب های مرجع و مهم در زمینه علوم ارتباطات است که سال ها به عنوان مرجع برای دانشجویان علوم ارتباطات قابل استفاده بوده است. در این کتاب انواع ارتباطات انسان با انسان، حیوان و ماشین مورد مطالعه قرار گرفته و بیش از همه، در مورد انواع ارتباطات انسان با انسان اعم از کلامی و غیر کلامی بحث می کند و در نهایت یک مدل مناسب برای این ارتباط...
اين كتاب براي دانشجويان رشته مترجمی ، دبيری و ادبيات زبان انگليسی در مقطع كارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «خواندن متون مطبوعاتی» به ارزش 2 واحد تدوين شده است.
مدخلهای این فرهنگ براساس حرف به حرف با ترتیب الفبایی مرتب شده اند وجود فاصله بین کلمات ،خط تیره ،کاما ،خط مایل و آپوستروف در مدخل ،تاثیری در ترتیب الفبایی ندارد.فقط مدخلهایی که با فعل to be یا حروف اضافه مانند the،in،on… تکمیل شده اند واژه نامه اصل بعد از to beیا حرف اضافه ….مدنظر قرار گرفته است….
این کتاب براى دانشجویان رشته مدیریت دولتى، بازرگانى، صنعتى، بیمه، اقتصاد و حسابدارى در مقطع کارشناسى و کارشناسى ارشد به منزله منبع اصلى دروس «مبانى سازمان و مدیریت» و «اصول مدیریت» هرکدام به ارزش 3 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهى، پژوهشگران و مدیران واحدهاى صنعتى، بازرگانى و کشاورزى در بخشهاى خصوصى و دولتى نیز از آن بهرهمند شوند.
با وجود ترجمه های متعدد از کتاب واژگان ضروری 504 که بعضا متاسفانه دارای اشکالات معنایی می باشند، در این مجموعه سعی شده است تا هیچ گونه اشکال معنایی وجود نداشته باشد. وجه متمایز کننده این کتاب از سایر ترجمه های مشابه، وجود آزمون های تستی تالیفی در فصل انتهایی کتاب می باشد.
این کتاب برای دانشجویان رشته مدیریت در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «مدیریت رفتار سازمانی» به ارزش 3 واحد تدوین شده است. امید میرود علاوه بر جامعه دانشگاهی، مدیران سازمانها نیز از آن بهرهمند شوند.
کتاب «تئوری های مدیریت» جامع ترین و کاملترین منبع برای آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری است که داوطلبان آزمون همیشه به دنبال آن بوده اند. مؤلفان به جرات ادعا دارند که این منبع، متمایز از تمام منابع موجود و دارای ویژگی های منحصربه فردی است که آن را در همین اوایل انتشار، جزو کتاب های پرفروش قرار داده است و هم اینک بسیاری از داوطلبان شروع به مطالعه آن...
قابل استفاده برای کلیه داوطلبان آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری -حاوی چکیده کامل نکات گرامری،واژگان ضروری و خودآزمایی های منطبق با آزمون TOEFL , IELTS
کتاب مجموعه سؤالات طبقه بندی شده کنکور کارشناسی ارشد تئوری های مدیریت با پاسخ های تشریحی به تهیه و تنظیم مهرداد پرچ توسط مؤسسه کتاب مهربان نشر منتشر شده است.
این کتاب هر دو عنصر اصول بازاریابی و راهبردهای بازاریابی را پوشش می دهد و برای دانشجویان و پژوهشگران بازاریابی و صاحبنظران بازاریابی نگاشته شده است و با توجه به ماهیت محتوا و تنوع حیطه مطالب هم در دوره های کارشناسی و هم در دوره های تکمیلی رشته مدیریت بازارگانی و رشته های وابسته قابل استفاده است. علاوه بر این، می تواند منبع موثقی برای دوره های تخصصی...
مدیریت عمومی برای آشنایی با نظریههای عمومی مدیریت نوشته شده است بهگونهای که خوانندگان در سطوح مختلف بتوانند از آن بهره گیرند.