کاتالوگ
در حال بارگذاري ...
کتاب های مدیریت بازرگانی
جلد دوم کتاب شامل سوالات دروس تخصصی رشته های بازرگانی، صنعتی، تکنولوژی، فناوری اطلاعات و کارآفرینی و منابع انساني همراه با پاسخ تشريحي می باشد.
جلد اول کتاب شامل دروس عمومی (زبان، اقتصاد خرد و کلان، ریاضی و آمار، تئوری ها) می باشد.
کتاب مدیریت اسلامی تالیف آقای حجت الاسلام محمد حسن نبوی در سال 1380 برای ششمین بار توسط انتشارات بوستان کتاب وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی به نشر رسیده است. این کتاب تا این سال سه بار ویرایش شده است و محقق با توجه به اقتضائات و نیازهای زمان و مکان به حک و اصلاح آن اقدام نموده است.
کتاب ویژه داوطلبان دانشگاه های سراسری رشته های : -مدیریت بازرگانی - مدیریت مالی - مدیریت فن آوران اطلاعات .
ويژه آمادگي آزمون كارشناسي ارشد و دكتري رشته مديريت پوشش كامل كتابهاي : اصول بازاريابي كاتلر-مديريت بازاريابي كاتلر -مديريت بازاريابي سه استاد -اصول مديريت بازاريابي جف لنكستر و لستر مسينگهام
این کتاب براى دانشجویان رشته مدیریت دولتى، بازرگانى، صنعتى، بیمه، اقتصاد و حسابدارى در مقطع کارشناسى و کارشناسى ارشد به منزله منبع اصلى دروس «مبانى سازمان و مدیریت» و «اصول مدیریت» هرکدام به ارزش 3 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهى، پژوهشگران و مدیران واحدهاى صنعتى، بازرگانى و کشاورزى در بخشهاى خصوصى و دولتى نیز از آن بهرهمند شوند.
کتاب مبانی رفتار سازمانی اثر استیفن پی رابینز .ترجمه پارسائیان و اعرابی توسط نشر دفتر پژوهشهای فرهنگی منتشر شده است
کتابهای کاتلر و بهویژه کتاب مدیریت بازاریابی از سال ۱۳۸۳ به طور جدی مورد توجه طراحان محترم سؤال در آزمونهای کارشناسی ارشد دانشگاههای آزاد و سراسری رشتههای مدیریت بازرگانی، بازاریابی بینالملل، بازرگانی داخلی و مدیریت فناوری اطلاعات قرار گرفته و با توجه به تطابق واژههای کلیدی پاسخ سؤالات سالهای اخیر با این کتاب، میتوان ادعا کرد که این کتاب، یگانه...
بازاریابی سرمایهگذاری بلندمدتی است که بدون آن، امکان ایجاد نام تجاری توانمند، تصویر ذهنی مثبت، کسب شهرت و اعتبار، تامین رضایت مشتریان و به طور کلی موفقیت کسبِ و کار وجود ندارد.
اين كتاب براي دانشجويان رشته مديريت بازرگاني در مقطع كارشناسي به عنوان منبع اصلي درس «مديريت بازاريابي» تدوين شده است.
در جهان معاصر « سازمانها » ركن اصلى جوامع اند. شرايط مختلف زمانى و مكانى و نيازهاى گوناگون انسانها باعث ظهور و گسترش روزافزون سازمانها و موسسات مختلف شدند. اين سازمانها تقريبا در تمام شئون زندگى انسان امروزى ، از هنگام تولد تا مرگ ، تاثير گذارند.
اين کتاب، هم براي کساني که به مديريت اسلامی اعتقاد ندارند و هم برای کسانی که مديريت اسلامی را باور دارند، نوشته شده است! محتوای کتاب روايتی است بیطرفانه از مطالعاتی که در حوزه اسلامي مديريت در ايران صورت گرفته است.
در پیشگفتار این کتاب آمده است این کتاب به عنوان منبع اصلی درس «مبانی مدیریت اسلامی و الگوهای آن» و سایر دروس مشابه در مقطع کارشناسی و همچنین منبع کمکی درس مبانی فلسفی مدیریت از دیدگاه اسلام و سایر دروس مرتبط با مدیریت اسلامی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته های علوم مدیریت تدوین شده است.
ویراست چهارم پژوهش عملیاتی، با ویرایش و تغییرات صوری و محتوایی فراوان، و افزودن فصلی جدید، جامهای نو بر تن کتاب پوشانده است.
- شرح کامل مباحث درسی همراه با مثال های تالیفی -آزمون های کارشناسی ارشد همراه با حل تشریحی -خودآزمایی های طبقه بندی شده موضوعی
کتاب آمار و احتمال کاربرد آن در مدیریت و حسابداری بر اساس سر فصل های مصوب دانشگاهی برای درس آمار 1و2، طوری تدوین و تالیف شده است که می¬توان از آن به عنوان یک منبع جامع درسی و همچنین خودآموزی کامل جهت فراگیری علم آمار استفاده کرد.این کتاب، مورد توجه اساتید، دانشجویان و داوطلبان آزمون های کارشناسی ارشد قرارگرفت و به چاپ های متعدد رسید.
این کتاب برای دانشجویان رشته مدیریت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی دروس «آمار و کاربرد آن در مدیریت (1) و (2)» و «تحلیل آماری» تدوین شده است.
مهارت های اصلی مورد نیاز در زبان عمومی که شامل لغت، گرامر، درک مطلب و Cloze Test می باشد.
مهارت های اصلی مورد نیاز در زبان عمومی که شامل لغت، گرامر، درک مطلب و Cloze Test می باشد در این کتاب به طور تشریحی و کامل با مثال ها و تمرین های متعدد و تست های طبقه بندی شده درس داده شده و نکات لازم جهت استفاده در آزمون های سراسری، آزاد و دکتری ضمیمه گردیده است.
با وجود ترجمه های متعدد از کتاب واژگان ضروری 504 که بعضا متاسفانه دارای اشکالات معنایی می باشند، در این مجموعه سعی شده است تا هیچ گونه اشکال معنایی وجود نداشته باشد. وجه متمایز کننده این کتاب از سایر ترجمه های مشابه، وجود آزمون های تستی تالیفی در فصل انتهایی کتاب می باشد.
شامل لغات تخصصی مدیریت و متنهای درک مطلب با پاسخ کلیدی برگرفته از آزمونهای کارشناسی ارشد دانشگاههای سراسری و آزاد و پیام نور
شامل لغات برگزیده زبان عمومی و سوالات گرامرو لغات و CLOZE TEST از کتابهای 504 و تافل بارونزو اسنشیال ورد فور تافل و آیلتس و 1100واژه مورد استفاده کلیه رشته های فنی مهندسی,علوم پایه و علوم انسانی شامل آزمونهای دانشگاه سراسری و آزاد و پیام نور سالهای 80 تا 88 با پاسخ کلیدی
این کتاب برای دانشجویان رشته مدیریت در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «مدیریت رفتار سازمانی» به ارزش 3 واحد تدوین شده است. امید میرود علاوه بر جامعه دانشگاهی، مدیران سازمانها نیز از آن بهرهمند شوند.
جلد اول زیر ذره بین شامل سه زیر بخش اصلی “پاسخ به سوالات واژگان زبان عمومی کلیه رشتهها و گرایشات از سال 86 تا 93”، “تألیف و انتخاب مجموعه تستهایی از لغات ضروری و پرکاربرد به همراه پاسخ” و در نهایت “جامعترین راهنمای واژگان مهم و پر تکرار در کنکور کارشناسی ارشد (به همراه معنی، مترادف و مثال)” میباشد.
کتاب «تئوری های مدیریت» جامع ترین و کاملترین منبع برای آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری است که داوطلبان آزمون همیشه به دنبال آن بوده اند. مؤلفان به جرات ادعا دارند که این منبع، متمایز از تمام منابع موجود و دارای ویژگی های منحصربه فردی است که آن را در همین اوایل انتشار، جزو کتاب های پرفروش قرار داده است و هم اینک بسیاری از داوطلبان شروع به مطالعه آن...
قابل استفاده برای کلیه داوطلبان آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری -حاوی چکیده کامل نکات گرامری،واژگان ضروری و خودآزمایی های منطبق با آزمون TOEFL , IELTS