No featured products
دراین کتاب به برنامه ریزی تحقیق کیفی،مسیرهاومراحل مشخصی که باید طی شود، اصولی که باید رعایت شود،و ... پرداخته شده است وانسجام ویکپارچگی بیند و بخش اصلی (محتوایی و شکلی) هرتحقیقی را مورد توجه قرار می دهد و چارچوب نظری آن را مشخصمی کند.
کتاب در دوازده فصل به نقش تکنولوژی در آینده می پردازد و مباحثی چون تکنولوژی و جامعه؛ مدیریت و آینده؛ پیش بینی تکنولوژی؛ مدیریت پروژه پیش بینی؛ کاوش؛ گردآوری و استفاده از اطلاعات؛ تجزیه و تحلیل؛ استفاده از تحلیل سناریو؛ تحلیل اقتصادی و بازار؛ ارزیابی اثرات؛ تحلیل هزینه- منفعت و ریسک؛ اجرای تکنولوژی؛ و مدیریت حال از طریق آینده در آن مطرح می شود.
این کتاب در پنج بخش به مقدمه ای بر استراتژی؛ بستر استراتژی؛ محتوای استراتژی؛ فرایند استراتژی؛ و ترکیب دیدگاه ها می پردازد.
کتاب مدیریت تحول اداری احمدی نشر پژوهشهای فرهنگی تألیف مسعود احمدی شامل 6 فصل می باشد
میلاد خورشید و مهر و عیسی مسیح؛ اسطورهها و نمادهای یلدا؛ جشن شب چلّه و آیینهای پیشواز؛ و شبنشینی شب یلدا از مباحث کتاب هستند.
در کتاب حاضر به زندگی و شعر حافظ؛ روزگار و هم عصران حافظ؛ جهان معنایی حافظ؛ حافظ: سنت ها، آیین ها و باورها؛ یادمان حافظ؛ و بازتاب حضور حافظ و دیوانش پرداخته شده است.
نهضت جنگل مرحله ای از مبارزات تاریخی آزادیخواهانه مردم ایران است.
سیاست پژوهی هم به فرایندی ماهرانه و هم به نتیجه اطلاق می شود. فرایند، انجام دادن مجموعه ای از فعالیت ها و ارایه کردن نتایج است. نتیجه، آگاهی مستندی درباره یک مسئله و درباره راه حل های آن مسئله همراه با توصیه هایی به دقت مستدل برای عمل کردن است.
برنامه ریزی، مدیریت و بازاریابی برای گردشگری پایدار؛ مدیریت منابع انسانی پایدار؛ مدیریت همایش ها و رویدادها؛ گردشگری داوطلبانه؛ مسئولیت اجتماعی بنگاه در گردشگری؛ مدیریت بحران، بهبود و ریسک؛ سود سازمان های گردشگری؛ و آینده پایداری مطالب مطرح شده در کتاب هستند.
اين كتاب به معماري معاصر غرب در دو بخش معماري مدرن و معماري بعد از مدرن مي پردازد. مكتب ها، نهضت ها و نظريه هاي معماري معاصر از مباحثي است كه مورد توجه قرار مي گيرند.
مفاهيم پايهاي مديريت استراتژيک؛ حکمراني شرکت و مسئوليت اجتماعي؛ بررسي محيطي و تجزيه و تحليل صنعت؛ تجزيه و تحليل سازماني؛ تدوين استراتژي کسب و کار، شرکت و استراتژي وظيفهاي؛ اجرا و کنترل استراتژي؛ مديريت تکنولوژي و نوآوري؛ اقدامات کارآفرينانه؛ سازمانهاي غيرانتفاعي؛ و تجزيه و تحليل موردي مباحث مطرح شده در کتاب هستند.
اين کتاب به بازار رسانه ها و بازاريابي، اخلاق مديريتیي، نظريه های مديريت، مديريت مالي و نيروی انسانی، مخاطب پژوهی، الزامات قانونی، نقش روابط عمومی و فناوری رسانه های الکترونيک مي پردازد.
اين کتاب به تعريف، ويژگيها و جلوه هاي رفتار شهروندي، عوامل و پيامدهاي رفتار شهروندي، پيشينه پژوهشي رفتار شهروندي، رفتارهاي شهروندي و رفتار شهروندي مديريت مي پردازد.
اين کتاب به تهران در بستر جهان و ايران، طبيعت تهران، شهر شدن تهران، معرفي تهراني کيست و اينکه تهران چه شده است و به کجا مي رود، مي پردازد.
فرايند مديريت استراتژيک ترکيبي از تفکر فرايندي و تفکر استراتژيک بوده که داراي سه رکن به هم پيوسته برنامه ريزي استراتژيک، اجراي استراتژيک و کنترل استراتژيک است.
در کتاب حاضر برند و برندسازي از جنبه هاي گوناگون بررسي شده و به اين موضوع در چهارده فصل پرداخته است.