کتاب راهنمای طراحی مدل کسب و کار
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
درباره کتاب راهنمای طراحی مدل کسب و کار :
پل هیگ در کتابی جامع 63 ابزار مهم و کلیدی در طراحی مدل کسب و کار در زمینه های بازاریابی ، رقابت ، استراتژی ، منابع انسانی ، شناخت مشتری ، قیمت گذاری و برندسازی را یکجا گردآوری کرده است.این کتاب با ساختار بندی بسیار ساده اما منظم و کاربردی مدل های های مختلف را معرفی می کند و با استناد به کاربرد هر مدل توسط شرکت های بزرگ و مطرح در دنیا ، دستورالعمل استفاده از هریک را به خواننده ارائه می دهد.
بریده ای از کتاب :
اگرچه مدل های کسب و کار مفیدند ، اما نباید بدون قص در نظر گرفته شوند.باید به این نکته توجه داشته باشیم که نمی توان از یک مدل مانند یک قالب شیرینی برای تمامی کسب و کار ها یا مشکلات استفاده کرد و باید آن ها را با توجه به شرایط موجود کسب و کار مطابقت و تغییر داد.
فهرست کتاب راهنمای طراحی مدل کسب و کار :
فصل اول : مقدمه
فصل دوم : مدل 3c
فصل سوم : 4p
فصل چهارم : ماتریس ADL
فصل پنجم : AIDA
فصل ششم : ماتریس آنسوف
فصل هفتم : کارت امتیازی متوازن
فصل هشتم : بنچ مارکینگ
فصل نهم : استراتژی اقیانوس آبی
فصل دهم : ماتریس گروه مشاور بوستون
شما می توانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.
مشخصات
- موضوع
- کسب و کار
- مولف
- پل هیگ
- ناشر
- کتاب مهربان
- مترجم
- میثم نصیری ، دنیا طاهر زاده
- شابک
- 9786004074858
- تعداد صفحات
- 504
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1403
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید