کتاب تحلیل محیط بازاریابی و فروش در نگاه مدیران هوشمند کسب و کارهای موفق
کتاب تحلیل محیط بازاریابی و فروش در نگاه مدیران هوشمند کسب و کارهای موفق اثر محرم غفاری توسط انتشارات دهم منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
درباره کتاب تحلیل محیط بازاریابی و فروش در نگاه مدیران هوشمند کسب و کارهای موفق
نقش محیط کسب و کارهای امروزی پیچیده تر و تاثیر گذار تر از محیط زمان اسکندر مقدونی است و تفاوت بارز آن در این است که اگر مدیران و صاحبان کسب و کار های امروزی اشتباهی همچون عدم شناخت و تحلیل محیط کسب و کار مرتکب می شونئ علاوه بر پشیمانی ضرر و زیان هنگفتی را نیز متحمل خواهند شد و این ویژگی منحصر به فرد محیط های امروزی است که باید به طور جدی مورد توجه مدیران و صاحبان کسب و کارها قرار گیرد.
بریده ای از کتاب
محیط شناسی عبارت است از فرآیند گردآوری اطلاعات مربوط به انواع محیط ها از طریق بررسی ، مطالعه و استفاده از روش های گوناگون تحقیق.این اطلاعات را می توان از فروشندگان ، واسطه ها ، کارگزاران و نمایندگان دولت ، روزنامه ها ، کتاب ها و غیره به دست آورد.تحلیل محیطی عبارت است از تفسیر و تعبیر اطلاعات گردآوری شده محیطی.بازاریاب ها این اطلاعات را با توجه به موقعیت بنگاه و سازمان خود ارزیابی می کنند تابدانند در شرایط کنونی و آینده چه تاثیری در سازمان دارند.
فهرست کتاب تحلیل محیط بازاریابی و فروش در نگاه مدیران هوشمند کسب و کارهای موفق
فصل اول : تجزیه و تحلیل محیط بازاریابی
فصل دوم : ابزارهای تجزیه و تحلیل
فصل سوم : استراتژی بازاریابی و بررسی بازار محیط
فصل چهارم : هوشمندی استراتژیک
فصل پنجم : استراتژی تجاری
فصل ششم : تحلیل نمونه های کسب و کارهای موفق
شما می توانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.
مشخصات
- موضوع
- کسب و کار
- مولف
- محرم غفاری
- شابک
- 9786229729250
- تعداد صفحات
- 154
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1402
- نوبت چاپ
- 2
نظر دهید