افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب تحلیل محیط بازاریابی و فروش در نگاه مدیران هوشمند کسب و کارهای موفق

مرجع:
دسته بندی: کسب و کار
مولف
محرم غفاری

کتاب تحلیل محیط بازاریابی و فروش در نگاه مدیران هوشمند کسب و کارهای موفق اثر محرم غفاری توسط انتشارات دهم منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال1,000,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب تحلیل محیط بازاریابی و فروش در نگاه مدیران هوشمند کسب و کارهای موفق

نقش محیط کسب و کارهای امروزی پیچیده تر و تاثیر گذار تر از محیط زمان اسکندر مقدونی است و تفاوت بارز آن در این است که اگر مدیران و صاحبان کسب و کار های امروزی اشتباهی همچون عدم شناخت و تحلیل محیط کسب و کار مرتکب می شونئ علاوه بر پشیمانی ضرر و زیان هنگفتی را نیز متحمل خواهند شد و این ویژگی منحصر به فرد محیط های امروزی است که باید به طور جدی مورد توجه مدیران و صاحبان کسب و کارها قرار گیرد.

بریده ای از کتاب 

محیط شناسی عبارت است از فرآیند گردآوری اطلاعات مربوط به انواع محیط ها از طریق بررسی ، مطالعه و استفاده از روش های گوناگون تحقیق.این اطلاعات را می توان از فروشندگان ، واسطه ها ، کارگزاران و نمایندگان دولت ، روزنامه ها ، کتاب ها و غیره به دست آورد.تحلیل محیطی عبارت است از تفسیر و تعبیر اطلاعات گردآوری شده محیطی.بازاریاب ها این اطلاعات را با توجه به موقعیت بنگاه و سازمان خود ارزیابی می کنند تابدانند در شرایط کنونی و آینده چه تاثیری در سازمان دارند.

فهرست کتاب تحلیل محیط بازاریابی و فروش در نگاه مدیران هوشمند کسب و کارهای موفق

فصل اول : تجزیه و تحلیل محیط بازاریابی 

فصل دوم : ابزارهای تجزیه و تحلیل

فصل سوم : استراتژی بازاریابی و بررسی بازار محیط

فصل چهارم : هوشمندی استراتژیک

فصل پنجم : استراتژی تجاری

فصل ششم : تحلیل نمونه های کسب و کارهای موفق

شما می توانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
دهم-محرم غفاری

مشخصات

موضوع
کسب و کار
مولف
محرم غفاری
شابک
9786229729250
تعداد صفحات
154
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
2
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
کسب و کار
مولف
محرم غفاری
شابک
9786229729250
تعداد صفحات
154
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
2
محصولات مرتبط
‎ریال2,760,000
کتاب قدرت داستان گویی در کسب و کار اثر کیندرا هال ترجمه نرگس قاسمی توسط انتشارات آریانا قلم منتشر شده است.

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود