افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب تله های تبلیغاتی چگونه در سه ثانیه متمایز شویم

مرجع:
دسته بندی: کسب و کار
مولف
برندن کین
ناشر
سیته

کتاب تله های تبلیغاتی اثر برندن کین ترجمه میثم نصیری , امینه امیری توسط انتشارات سیته منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال1,400,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

Hook point: how to stand out in a 3-second world,2020

درباره کتاب تله های تبلیغاتی

چگونه در سه ثانیه متمایز شویم؟

امروزه در عصر دیجیتال شکل برآورده کردن نیازهای مشتریان تغییر کرده و بسیاری از کسب و کارها , اینترنتی شده اند. از طرف دیگر , ترفندهای تبلیغات سنتی پاسخگوی کسب و کارها نیست. دیگر به راحتی نمیتوان مشتریان را ترغیب کرد. حال چه باید کرد؟ کتاب "تله های تبلیغاتی" مجموعه ای از تجربیات ارزشمند برندن کین , مشاور بازاریابی و تبلیغات شرکت های بزرگ دنیا است. او در این کتاب شگردهای منحصربه فرد خود و سایر غول های کسب و کار دنیا را در اختیار شما خواننده گرامی قرار میدهد تا بتوانید خود را در گرودنه رقابت متمایز سازید. تفاوتی که این کتاب با سایر کتاب های حوزه ی بازاریابی و تبلیغات دارد این است که شما دیگر نیازی به خواندن هزاران کتاب ندارید. فوت و فن هایی که در کتاب های مختلف گردآوری شده را یکجا این کتاب در اختیار شما قرار داده تا در صنعت و کسب و کارتان ممتاز شوید

بریده ای از کتاب در فصل 3

60 میلیارد پیام در روز : چگونه میان این همه هیاهو در مسیر خود بجنگید؟

هم اکنون که از اصول و اساس آنچه قلاب های بازاریابی را محکم و قوی میسازد آگاهی دارید , بگذارید نگاهی دقیق و تخصصی بیندازیم به چگونگی اعمال قدرت این قلاب ها برای خلق ویدیو و محتوای دیجیتال. دریافت بیش از 60 میلیون پیام در روز در پلتفرم های دیجیتال قلاب را به ابزارری ضروری تبدیل میکند تا به کمک آن در این هیاهو متمایز شوید. میتوانید با استفاده ی موثر از آنها محتوای خود را به گونه ای آماده کنید که شانس بهتری برای مشارکت معنادار , حضور وایرال پر رنگ و رشد داشته باشید. در این بخش شما را با اهمیت تصاویر و تاکتیک های داستان گویی بصری که توجه مخاطب را به خود جلب میکند آشنا میکنم. داستان گویی بصری تکنیکی حیاتی است.59 درصد از مدیران رده ی دوم در صورت حقو انتخاب ترجیح میدهند ویدیو تماشا کنند تا اینکه متنی بخوانند. داستان گویی بصری پدیده ی جدیدی است که آن را "تاثیر فوق العاده تصویر" مینامند, به این ترتیب که اطلاعات ارائه شده ی بصری راحت تر از اطلاعات غیر بصری فرا گرفته میشوند و در خاطر میمانند. استفاده از تصویر در پست های شبکه های اجتماعی مشارکت دیگران را تا 180 درصد افزایش میدهد و محتوای شما را تا 65 درصد ماندگار میکند.

فهرست کتاب تله های تبلیغاتی

فصل 1: آشنایی با شگردهای بازاریابی , سلاح جدید محرمانه ی شما

فصل 2 : شرکت تسلا و فیم جادوگر بلر , راهنمای شما برای خلق شگردی بی نقص

فصل 3 : 60 میلیارد پیام در روز : چگونه میان این همه هیه در مسیر خود بجنگید

فصل 4 : رئیس جمهور شو و زمین را نجات بده : بر هنر قصه گویی مسلط شو

فصل 5 : چگونه به دام زندان زمان نیفیتم : دوره ای پیشرفته در زمینه اعتبار , صداقت و باورپذیری

فصل 6 : بیاموز تا گوش کنی ؛ گوش کن تا بیاموزی

فصل 7 : هرآنچه دارم به شما تعلق دارد , به رایگان برای شماسست : چگونه تقاضا برای برندتان را سرعت بخشید

فصل 8 : از شگرد تا مقیاس سنجش : راز 1.6 میلیارد در 48 ماه

فصل 9 : تمایز در سطح جهانی : چگونه اسکارلت جانسون را مجاب کنید با شما بال کبابی تند بخورد 

فصل 10 : شگردهای قبلی تان بی تاثیرند ؛ زنده باد روش های جدید

شما میتوانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
سیته-نصیری

مشخصات

موضوع
کسب و کار
مولف
برندن کین
ناشر
سیته
مترجم
میثم نصیری , امینه امیری
شابک
9786226663533
تعداد صفحات
262
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
کسب و کار
مولف
برندن کین
ناشر
سیته
مترجم
میثم نصیری , امینه امیری
شابک
9786226663533
تعداد صفحات
262
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط
‎ریال2,050,000
کتاب نفوذ ناپذیر اثر نیرایال و جولی لی ترجمه امین اسداللهی و علیرضا حسامی توسط انتشارات دانش ماندگار عصر (کتاب مهربان) منتشر شده است.

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود