کتاب بازاریابی برای نسل Z
کتاب بازاریابی برای نسل Z از سارا ویز ترجمه حسین وظیفه دوست، نرگس رحیمیان از نشر ادیبان روز منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
Z در واقع یک محدوده سنی می باشد. که در بازه 14 تا 24 سال تعریف می شود. نسل Z خریدار چهل درصد از کل بوده و در واقع چهل درصد از مصرف کنندگان می باشند. این نسل بخش بزرگی از قدرت خرید را در بر می گیرند. در این کتاب می خوانید چگونه می توانید با این نسل ارزتباط مفید برقرار کرده و آن ها را جذب برند خود کنید و در نتیجه فروش خود را از این طریق بالاتر ببرید.
مشخصات
- موضوع
- کسب و کار
- مولف
- سارا ویز
- ناشر
- ادیبان روز
- مترجم
- حسین وظیفه دوست، نرگس رحیمیان
- شابک
- ۹۷۸-۶۲۲-۷۵۹۲-۲۷-۶
- تعداد صفحات
- 236
- سال چاپ
- 1400
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
نظر دهید