افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مشتری مداری

مرجع:
دسته بندی: کسب و کار
مولف
سمیه صائب نیا-مجید میرزامحمدی
ناشر
فوژان

 کتاب مشتری مداری از سمیه صائب نیا و مجید میرزامحمدی از نشر فوژان منتشر شده است. 

ادامه مطلب
‎ریال800,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

بخشی از مقدمه کتاب

امروزه، حجم بالا و سرعت تبادل اطلاعات مرتبط با مشتری، سازمان ها را غرق در خودساخته است. در ضمن مسئله این است که برخی از سازمانها برای دسته بندی و توصیف مشتریان خود، فناوری و نظام یکپارچه ای نداشته و برخی دیگر از آن ها فاقد قابلیت های اجرایی لازم برای شخصی سازی ارتباطات و تجربیات هستند. اما رایج ترین و شاید بزرگترین مانع بر سر راه عملکرد مبتنی بر مشتری مداری، در اصل فقدان فرهنگ مشتری مداری سازمانی است. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
فوژان-سمیه صائب نیا

مشخصات

موضوع
کسب و کار
مولف
سمیه صائب نیا-مجید میرزامحمدی
ناشر
فوژان
شابک
9786227121674
تعداد صفحات
159
سال چاپ
1400
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
کسب و کار
مولف
سمیه صائب نیا-مجید میرزامحمدی
ناشر
فوژان
شابک
9786227121674
تعداد صفحات
159
سال چاپ
1400
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
محصولات مرتبط
کتاب آزمودن ایده های کسب و کار کتاب آزمودن ایده های کسب و کار
جدید
‎−10%
ناموجود
پیشنهاد ویژه مدت محدود
‎ریال1,800,000 ‎ریال2,000,000
Testing business ideas, c2020 کتاب آزمودن ایده های کسب و کار اثر دیوید جی بلند، الکساندر استروالدر ترجمه الهه عادل رستخیز، حسام الدین ساروقی، بابک وطن دوست نشر کتاب مهربان منتشر شده است
کتاب ذوق زدگی چگونه مشتریانی وفادار با ایجاد و ساخت برندهای پرطرفدار داشته باشیم کتاب ذوق زدگی چگونه مشتریانی وفادار با ایجاد و ساخت برندهای پرطرفدار داشته باشیم
جدید
‎−10%
ناموجود
پیشنهاد ویژه مدت محدود
‎ریال1,035,000 ‎ریال1,150,000
کتاب ذوق زدگی چگونه مشتریانی وفادار با ایجاد و ساخت برندهای پرطرفدار داشته باشیم اثر بولیوار جی بوئنو ترجمه امین اسداللهی نشر کتاب مهربان منتشر شده است 

فهرست

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود