کتاب تحقیقات بازاریابی

کتاب مهربان-مالهوترا

محصول جدید

کتاب تحقیقات بازاریابی مالهوترا ترجمه دکتر حیدرزاده نشر مهربان منتشر شده است

1,350,000 ریال

-10%

1,500,000 ریال

مدیریت
نارش مالهوترا
کامبیز حیدرزاده، بهار تیمور پور
کتاب مهربان
978-600-5823-99-8
512
1400
7
وزیری
شومیز

تحقیقات بازاریابی یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین جنبه‌های بازاریابی است. همان‌گونه که مثال آغازین نشان می‌دهد، تحقیقات بازاریابی اطلاعات ارزشمندی برای شرکت‌ها فراهم می‌آورد که تمام فعالیت‌های بازاریابی آنها را هدایت می‌کند.

در این فصل، دو شکل کلی تحقیقات بازاریابی را شرح و توضیح می‌دهیم: (1) تحقیق طراحی‌شده برای شناسایی مسئله و (2) تحقیق طراحی‌شده برای حل مسئله. شش مرحله فرآیند تحقیقات بازاریابی را شرح می‌دهیم و نگاهی داریم به اینکه چگونه تحقیقات بازاریابی با کل روند تصمیم‌گیری بازاریابی هماهنگ می‌شود. صنعت تحقیقات بازاریابی انواع مؤسسات را دربر می‌گیرد و این رشته فرصت‌های شغلی هیجان‌انگیزی فراهم می‌آورد. سپس این بحث را با شرح سهم تحقیقات بازاریابی در سیستم های اطلاعات بازاریابی و سیستم های حمایت از تصمیم‌گیری به پایان می‌رسانیم.

نوشتن نقد و نظر

کتاب تحقیقات بازاریابی

کتاب تحقیقات بازاریابی

کتاب تحقیقات بازاریابی مالهوترا ترجمه دکتر حیدرزاده نشر مهربان منتشر شده است

مــحصولات مرتبط