کتاب تحقیقات بازاریابی

کتاب مهربان-مالهوترا

محصول جدید

تحقیقات بازاریابی یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین جنبه‌های بازاریابی است. همان‌گونه که مثال آغازین نشان می‌دهد، تحقیقات بازاریابی اطلاعات ارزشمندی برای شرکت‌ها فراهم می‌آورد که تمام فعالیت‌های بازاریابی آنها را هدایت می‌کند.

1,080,000 ریال

-10%

1,200,000 ریال

مدیریت
نارش مالهوترا
کامبیز حیدرزاده، بهار تیمور پور
کتاب مهربان
978-600-5823-99-8
512
6
1397
وزیری
شومیز

در این فصل، دو شکل کلی تحقیقات بازاریابی را شرح و توضیح می‌دهیم: (1) تحقیق طراحی‌شده برای شناسایی مسئله و (2) تحقیق طراحی‌شده برای حل مسئله. شش مرحله فرآیند تحقیقات بازاریابی را شرح می‌دهیم و نگاهی داریم به اینکه چگونه تحقیقات بازاریابی با کل روند تصمیم‌گیری بازاریابی هماهنگ می‌شود. صنعت تحقیقات بازاریابی انواع مؤسسات را دربر می‌گیرد و این رشته فرصت‌های شغلی هیجان‌انگیزی فراهم می‌آورد. سپس این بحث را با شرح سهم تحقیقات بازاریابی در سیستم های اطلاعات بازاریابی و سیستم های حمایت از تصمیم‌گیری به پایان می‌رسانیم.

نوشتن نقد و نظر

کتاب تحقیقات بازاریابی

کتاب تحقیقات بازاریابی

تحقیقات بازاریابی یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین جنبه‌های بازاریابی است. همان‌گونه که مثال آغازین نشان می‌دهد، تحقیقات بازاریابی اطلاعات ارزشمندی برای شرکت‌ها فراهم می‌آورد که تمام فعالیت‌های بازاریابی آنها را هدایت می‌کند.

مــحصولات مرتبط