کتاب استراتژی بازاریابی و فروش
کتاب استراتژی بازاریابی و فروش اثر وحید ناصحی فر ، مهناز لاری ، سیدرضا جلال زاده ، سپیده عرب توسط انتشارات کتاب مهربان منتشر شده است .
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
درباره کتاب استراتژی بازاریابی و فروش:
استراتژی بازاریابی و فروش از مباحث کاربردی و مدیریتی در خور توجه در کسب و کارهای تولیدی و صنعتی است و مطالعه و بررسی آن برای مدیران اجرایی و دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی شایان اهمیت است.به همین منظور این کتاب با هدف کاربرد آن در کسب و کار و به عنوان منبع درسی مستقل برای دانشجویان رشته های مدیریت بازرگانی،مدیریت کسب و کار،MBA و DBA به رشته تحریر درآمده است.
چهارچوب کتاب شامل دو قسمت بوده که در قسمت نخست مفاهیم مرتبط با مدیریت بازاریابی صنعتی و در بخش دوم به بررسی موضوع های بازاریابی خدمات پرداخته شده است.در نگارش این کتاب فرض بر این بوده که خوانندگان با مباحث پایه ای بازاریابی و کسب و کار آشنا هستند.بدیهی است که هیچ کتابی خالی از اشکال نبوده و نقطه نظرات شما خواننده گرامی می تواند در بهبود کیفیت چاپ های بعدی،موثر واقع شود.
بریده ای از کتاب:
ضرورت تحلیل مشتری
تقسیم بندی مشتریان،شناسایی مشتریان هدف و درک نیازهای آنان از ارکان ضروری موفقیت در بازار است.پس از شناسایی مشتریان هدف و درک نیازهای آنان،لازم است رفتار مشتریان تحلیل شود تا الگوی خرید آنان مشخص و محصولات و خدماتی مطابق با سلیقه و خواسته آنان تولید و ارائه شود.تحلیل رفتار مشتریان تحت موضوع رفتار مصرف کننده در منابع مورد بررسی قرار می گیرند.
فهرست کتاب استراتژی بازاریابی و فروش:
فصل اول:مبانی مدیریت استراتژیک
فصل دوم:برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
فصل سوم:تجزیه و تحلیل سازمان
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل محیط کسب و کار
فصل پنجم:تجزیه و تحلیل صنعت
فصل ششم:تجزیه و تحلیل رقابت
فصل هفتم:تجزیه و تحلیل بازار
فصل هشتم:تجزیه و تحلیل مشتری
فصل نهم:مزیت رقابتی
فصل دهم:استراتژی های سطح سازمان
شما می توانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- وحید ناصحی فر ، مهناز لاری ، سیدرضا جلال زاده ، سپیده عرب
- ناشر
- کتاب مهربان
- شابک
- 9786004074834
- تعداد صفحات
- 180
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1403
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید