کتاب مدیریت بازاریابی بین بنگاهی با رویکرد جهانی
کتاب مدیریت بازاریابی بین بنگاهی با رویکرد جهانی اثر آلن زیمرمن ، جیم بلایت ترجمه منیژه حقیقی نسب ، مرتضی سلطانی ، سپیده عرب توسط انتشارات کتاب مهربان منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
درباره کتاب مدیریت بازاریابی بین بنگاهی بارویکرد جهانی:
بازاریابی بین بنگاهی دارای تفاوتهای بارزی با بازاریابی مصرفی است.بازاریابی مصرفی بیشتر در مراکز خرید و رسانه های تبلیغاتی برون خط قابل مشاهده هستند.اما نیروی پیش برنده توسعه اقتصادی و بازارها،میلیون ها تراکنشی است که در بالادستی زنجیره های تامین توسط شرکت های تامین کننده انجام می گیرند.در واقع،برای انجام هر تراکنش سودمند در بازار مصرفی، صدها تراکنش سودآور در بازار بین بنگاهی لازم است انجام گیرد.
پس می توان گفت بازار بین بنگاهی به مراتب وسیع تر و حجیم تر از بازار مصرفی است. در این بازار اقلام متعددی خریداری می شود و معاملات بزرگ تری انجام می گیرد و تاثیر آن بر اقتصاد جهانی به مراتب بیشتر است.
در این کتاب مفاهیم بازاریابی بین بنگاهی با رویکرد جهانی مورد بررسی قرار می گیرد.
بریده ای از کتاب:
تیم های پروژه
مهم است که برنامه های بازاریابی با برنامه های توسعه در مسیرهای موازی به سمت راه اندازی حرکت کنند.همان طور که مشاهده می شود،محصول و برنامه بازاریابی باید در کنار هم تدوین شده و توسعه یابند.
بنگاهی که میخواهد سریع حرکت کند باید همزمان محرک های محصول و برنامه بازاریابی ایجاد کند.در حقیقت،این یک روند تکرارشونده است،زیرا بازاریابی محصول،به ویژه قیمت گذاری،وابستگی زیادی به هزینه و ویژگی های ارائه محصول دارد.
ارزیابی مفهوم محصول جهانی،مشکلات دیگری را نشان می دهد.تیم های وظیفه ای باید تشکیل شوند که نمایندگی از مهم ترین بازارهای یک شرکت در سراسر جهان را شامل می شوند.تیم های جهانی به ارتباط فوری موجود از طریق اینترنت بسیار متکی هستند.
اوزر(2000) پیشنهاد می کند که افزایش همکاری موجود از طریق اینترنت برای موفقیت تیم های بین کارکردی جهانی اهمیت حیاتی دارد.
فهرست کتاب مدیریت بازاریابی بین بنگاهی با رویکرد جهانی:
بخش اول:محیط بازار کسب و کار
بخش دوم:ارزیابی فرصت های بازار
بخش سوم:تدوین آمیخته بازاریابی
بخش چهارم:مدیریت برنامه بازاریابی
شما می توانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- آلن زیمرمن ، جیم بلایت
- ناشر
- کتاب مهربان
- مترجم
- منیژه حقیقی نسب ، مرتضی سلطانی ، سپیده عرب
- شابک
- 9786004074780
- تعداد صفحات
- 600
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1403
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید