افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب کمپین نویسی 360 درجه تبلیغات تجاری

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
امین اسداللهی ، محمدرضا طائی
ناشر
کتاب مهربان

کتاب کمپین نویسی 360 درجه تبلیغات تجاری اثر امین اسداللهی ، محمدرضا طائی توسط انتشارات کتاب مهربان منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال9,600,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

برچسب‌ها:
نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب کمپین نویسی 360 درجه تبلیغات تجاری

در کتاب حاضر به دنبال پاسخ به این سوال ها هستیم :

کتاب کمپین نویسی 360 درجه تبلیغات تجاری برای رسیدن به چه هدف یا اهدافی برنامه ریزی شده است ؟

مریت ها و مهم ترین دستاوردهای اجرای کمپین های 360 درجه تبلیغات تجاری چیست ؟

چه امکانات مادی و غیر مادی برای تحقق اهداف کمپین 360 درجه تبلیغات تجاری به کار گرفته می شود ؟

زمان بندی اجرای کمپین 360 درجه تبلیغات تجاری چگونه است ؟ نتایج کمپین 360 درجه تبلیغات تجاری چگونه و توسط چه کسانی سنجیده و ارزیابی می شود ؟

بریده ای از کتاب :

تاریخچه بازرگانی به ما می آموزد که قدرت تبلیغات ، فروشنده و خریدار را به هم متصل می کند . اما تاریخ تمام مجاهدت های بشری ( از قبیل نظامی ، دینی ، سیاسی و صنعتی ) به ما ثابت کرده که انتخاب یک هدف خوب تا چه اندازه می تواند تاثیر گذار باشد زیرا نتیجه تبلیغات هدفمند ، قدرت تبلیغات را به شکل تصاعدی رشد می دهد .نتایج تبلیغات را می توان تحت بررسی قرار داد.غالب کسانی که رابطه نزدیکی با تبلیغات دارند مایل اند از نتیجه تبلیغات باخبر شوند .تبلیغ دهندگان می خواهند بدانند که در این سرمایه گذاری چه نتیجه ای به دست می آورند ، بنگاه های تبلیغاتی نیز در پی آن اند تا به مشتریان خود ثابت کنند که می توانند تبلیغات موثری بیافرینند و باعث افزایش فروش شوند.

فهرست کتاب کمپین نویسی 360 درجه تبلیغات تجاری :

فصل اول : آشنایی با تبلیغات و اهداف آن

فصل دوم : روانشناسی رفتار مصرف کننده

فصل سوم : تحلیل موقعیت و جایگاه فعلی سازمانی

فصل چهارم : ارزیابی اهداف و استراتژی در تبلیغات

فصل پنجم : برنامه ریزی و استراتژی کمپین

فصل ششم : انتخاب کانال های ارتباطی و انواع کمپین های تبلیغاتی

فصل هفتم : کمپین نویسی در فضای آنلاین

فصل هشتم : پیاده سازی و اجرا متناسب با اهداف و برنامه ریزی تبلیغاتی

فصل نهم : تخصیص منابع و بودجه بندی کمپین تبلیغاتی

فصل دهم : روش ها و معیارهای ارزیابی اثر بخشی کمپین تبلیغاتی

فصل یازدهم : چالش های کلیدی تبلیغات

شما می توانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان-اسداللهی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
امین اسداللهی ، محمدرضا طائی
ناشر
کتاب مهربان
شابک
9786004074636
تعداد صفحات
431
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
گالینگور
سال چاپ
1403
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
امین اسداللهی ، محمدرضا طائی
ناشر
کتاب مهربان
شابک
9786004074636
تعداد صفحات
431
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
گالینگور
سال چاپ
1403
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود