کتاب تحقیقات بازاریابی در صنعت خرده فروشی با رویکرد مدیریت ذائقه مشتریان
کتاب تحقیقات بازاریابی در صنعت خرده فروشی با رویکرد مدیریت ذائقه مشتریان اثر محرم غفاری توسط انتشارات دهم منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
درباره کتاب تحقیقات بازاریابی در صنعت خرده فروشی با رویکرد مدیریت ذائقه مشتریان
صنعت خرده فروشی از جمله مهم ترین صنایع تاثیر گذار بر زنجیره تامین هر شرکت صنعتی و تولیدی است و از جمله مهم ترین ویژگی های محیط کانونی صنعت خرده فروشی نیز رقابت فزاینده ای است که هروز با پیدایش و توسعه رقبای جدید در این صنعت مشاهده می گردد.نتیجه مستقیم این وضعیت ضرورت و توجه جدی در به کارگیری سازوکارهای موثر در حفظ و ارتقاء رضایتمندی مشتریان و به تبع آن فروش از طریق کیفیت بخشی به خدمات و ارزش آفرینی بیشتر برای مشتریان می باشد.
بریده ای از کتاب
اکنون در بازاریابی خرده فروشی توزیع کالا در بین مشتریان از طریق یک رویکرد مستقیم انجام می شود.در اینجا خرده فروشی فروش کالا و خدمات است که بین دو طرف اتفاق می افتد.یکی از تجار فروشنده ها و دیگری کاربر نهایی خریدار است .بازاریابی خرده فروشی نوعی بازاریابی است که در آن خرده فروشان سعی می کنند با ایجاد آگاهی در بین مشتریان محصولات خود را تبلیغ کنند و این به رشد علاقه مشتری به کالاها یا خدماتی که فروخته می شود کمک می کند.
فهرست کتاب تحقیقات بازاریابی در صنعت خرده فروشی با رویکرد مدیریت ذائقه مشتریان
فصل اول : مبانی و مفاهیم
فصل دوم : اصول بازاریابی خرده فروشی
فصل سوم : مدیریت زنجیره تامین
فصل چهارم : روندها و ابزارهای تجربه مشتریان در سال 2018
فصل پنجم : تحلیل بازاریابی خرده فروشی
فصل ششم : خدمات هوش مصنوعی به صنعت خرده فروشی
فصل هفتم : بازاریابی آنلاین
فصل هشتم : راهکارها و پیشنهادات ویژه در بازاریابی
فصل نهم : خرده فروشان برتر دنیا
فصل دهم : خرده فروشی در دنیا و ایران
شما می توانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- محرم غفاری
- ناشر
- دهم
- شابک
- 9786227970210
- تعداد صفحات
- 452
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1402
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید