افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب تحقیقات بازاریابی در صنعت خرده فروشی با رویکرد مدیریت ذائقه مشتریان

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
محرم غفاری
ناشر
دهم

کتاب تحقیقات بازاریابی در صنعت خرده فروشی با رویکرد مدیریت ذائقه مشتریان اثر محرم غفاری توسط انتشارات دهم منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال2,000,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

برچسب‌ها:
نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب تحقیقات بازاریابی در صنعت خرده فروشی با رویکرد مدیریت ذائقه مشتریان

صنعت خرده فروشی از جمله مهم ترین صنایع تاثیر گذار بر زنجیره تامین هر شرکت صنعتی و تولیدی است و از جمله مهم ترین ویژگی های محیط کانونی صنعت خرده فروشی نیز رقابت فزاینده ای است که هروز با پیدایش و توسعه رقبای جدید در این صنعت مشاهده می گردد.نتیجه مستقیم این وضعیت ضرورت و توجه جدی در به کارگیری سازوکارهای موثر در حفظ و ارتقاء رضایتمندی مشتریان و به تبع آن فروش از طریق کیفیت بخشی به خدمات و ارزش آفرینی بیشتر برای مشتریان می باشد.

بریده ای از کتاب

اکنون در بازاریابی خرده فروشی توزیع کالا در بین مشتریان از طریق یک رویکرد مستقیم انجام می شود.در اینجا خرده فروشی فروش کالا و خدمات است که بین دو طرف اتفاق می افتد.یکی از تجار فروشنده ها و دیگری کاربر نهایی خریدار است .بازاریابی خرده فروشی نوعی بازاریابی است که در آن خرده فروشان سعی می کنند با ایجاد آگاهی در بین مشتریان محصولات خود را تبلیغ کنند و این به رشد علاقه مشتری به کالاها یا خدماتی که فروخته می شود کمک می کند.

فهرست کتاب تحقیقات بازاریابی در صنعت خرده فروشی با رویکرد مدیریت ذائقه مشتریان

فصل اول : مبانی و مفاهیم

فصل دوم : اصول بازاریابی خرده فروشی

فصل سوم : مدیریت زنجیره تامین

فصل چهارم : روندها و ابزارهای تجربه مشتریان در سال 2018

فصل پنجم : تحلیل بازاریابی خرده فروشی

فصل ششم : خدمات هوش مصنوعی به صنعت خرده فروشی

فصل هفتم : بازاریابی آنلاین

فصل هشتم : راهکارها و پیشنهادات ویژه در بازاریابی

فصل نهم : خرده فروشان برتر دنیا

فصل دهم : خرده فروشی در دنیا و ایران

شما می توانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
دهم-محرم غفاری

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
محرم غفاری
ناشر
دهم
شابک
9786227970210
تعداد صفحات
452
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
محرم غفاری
ناشر
دهم
شابک
9786227970210
تعداد صفحات
452
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود