کتاب مدل های درآمدی صنایع خلاق چهارراه گلوبندک
کتاب مدل های درآمدی صنایع خلاق چهارراه گلوبندک اثر یحیی منصور مؤید توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
درباره کتاب مدل های درآمدی صنایع خلاق چهارراه گلوبندک
کتاب حاضر کتابی است چند وجهی که بر اساس صنایع خلاق طراحی و منتشر گردیده است. شما میتوانید این کتاب را به دو شیوه عادی و نکته خوانی مطالعه نموده , به همین منظور برای آشنایی با این دو شیوه خواهشمند است به بخش پیشگفتار مراجعه و توضیحات کامل را دریافت نمایید. یکی دیگر از مزایای چند وجهی بودن کتاب فوق که بر اساس توسعه و نوآوری دنیای امروز پایه ریزی گردیده , آن است که شما میتوانید نسخه به روز و پیوست های الکترونیکی آن و همچنین مدل های اجرایی طراحی شده کسب و کار صنایع خلاق را تنهابا خرید همین کتاب دریافت و مادام از نسخه به روز شده آن استفاده کنید. این کتاب دارای یک مدل تقسیم بندی جدید بر اساس رشد و توسعه جامعه بشری , فن آوری ها و شرایط زیستی از دیدگاه صنایع خلاق میباشد که دنیای پیش روی انسان-ماشین را در آینیده صنایع خلاق ترسیم میکند.
بریده ای از کتاب
شناسایی مخاطب
یکی از نکات مهم شناسایی مخاطب یا پیداکردن مخاطب هدف است, تنها زمانی می تواند در میان دریایی از رقبا موفق باشید که بر اساس آنچه مخاطب شما دوست دارد از شما بداند , ببیند و بشنود عمل نمایید , پس به این نکته مهم توجه ویژه داشته باشید. باید مشخص شود که کالا یا خدمت شما برای چه اشخاصی با چه رده سنی و حتی موقعیت اجتماعی و علاقمندی هایی و ..مفید است. به این گروه مخاطب هدف می گوییم. آنها هستند که محصول یا خدمات شما را می خواهند. مهم است که مخاطب هدف خود را تعریف و تقسیم بندی نمایید و همچنین کانال های ارتباطی با آنان را تشخیص و محتوای خلاقانه برای هر دسته تهیه کنید. مهم نیست کانال ارتباطی شما چه میزان مخاطب عام دارد مهم این است که چقدر مخاطب هدف در آن وجود دارد , اگر مخاطب شما نوجوانان یا جوانان هستند سعی در پیدا کردن آن ها در جاهایی مثل مراکز ورزشی و سرگرمی داشته باشید یا رسانه های که علاقمندی جوانان به آنها بیشتر است...
فهرست کتاب مدل های درآمدی صنایع خلاق چهارراه گلوبندک
فصل نخست: صنایع خلاق
فصل دوم: مزیت های رقابتی
فصل سوم: تشکیل زنجیره تامین
فصل چهارم: نقش تکنولوژی در صنایع
فصل پنجم: کارخانه ای به نام تولید محتوا
فصل ششم: انواع مدلهای درآمدی
شما میتوانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- یحیی منصور مؤید
- ناشر
- چاپ و نشر بازرگانی
- شابک
- 9786225941328
- تعداد صفحات
- 276
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1402
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید