افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب مدل های درآمدی صنایع خلاق چهارراه گلوبندک

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
یحیی منصور مؤید
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی

کتاب مدل های درآمدی صنایع خلاق چهارراه گلوبندک اثر یحیی منصور مؤید توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال2,300,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب مدل های درآمدی صنایع خلاق چهارراه گلوبندک

کتاب حاضر کتابی است چند وجهی که بر اساس صنایع خلاق طراحی و منتشر گردیده است. شما میتوانید این کتاب را به دو شیوه عادی و نکته خوانی مطالعه نموده , به همین منظور برای آشنایی با این دو شیوه خواهشمند است به بخش پیشگفتار مراجعه و توضیحات کامل را دریافت نمایید. یکی دیگر از مزایای چند وجهی بودن کتاب فوق که بر اساس توسعه و نوآوری دنیای امروز پایه ریزی گردیده , آن است که شما میتوانید نسخه به روز و پیوست های الکترونیکی آن و همچنین مدل های اجرایی طراحی شده کسب و کار صنایع خلاق را تنهابا خرید همین کتاب دریافت و مادام از نسخه به روز شده آن استفاده کنید. این کتاب دارای یک مدل تقسیم بندی جدید بر اساس رشد و توسعه جامعه بشری , فن آوری ها و شرایط زیستی از دیدگاه صنایع خلاق میباشد که دنیای پیش روی انسان-ماشین را در آینیده صنایع خلاق ترسیم میکند.

بریده ای از کتاب

شناسایی مخاطب

یکی از نکات مهم شناسایی مخاطب یا پیداکردن مخاطب هدف است, تنها زمانی می تواند در میان دریایی از رقبا موفق باشید که بر اساس آنچه مخاطب شما دوست دارد از شما بداند , ببیند و بشنود عمل نمایید , پس به این نکته مهم توجه ویژه داشته باشید. باید مشخص شود که کالا یا خدمت شما برای چه اشخاصی با چه رده سنی و حتی موقعیت اجتماعی و علاقمندی هایی و ..مفید است. به این گروه مخاطب هدف می گوییم. آنها هستند که محصول یا خدمات شما را می خواهند. مهم است که مخاطب هدف خود را تعریف و تقسیم بندی نمایید و همچنین کانال های ارتباطی با آنان را تشخیص و محتوای خلاقانه برای هر دسته تهیه کنید. مهم نیست کانال ارتباطی شما چه میزان مخاطب عام دارد مهم این است که چقدر مخاطب هدف در آن وجود دارد , اگر مخاطب شما نوجوانان یا جوانان هستند سعی در پیدا کردن آن ها در جاهایی مثل مراکز ورزشی و سرگرمی داشته باشید یا رسانه های که علاقمندی جوانان به آنها بیشتر است...

فهرست کتاب مدل های درآمدی صنایع خلاق چهارراه گلوبندک

فصل نخست: صنایع خلاق

فصل دوم: مزیت های رقابتی 

فصل سوم: تشکیل زنجیره تامین

فصل چهارم: نقش تکنولوژی در صنایع

فصل پنجم: کارخانه ای به نام تولید محتوا

فصل ششم: انواع مدلهای درآمدی

شما میتوانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
چاپ و نشر بازرگانی-منصور مؤید

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
یحیی منصور مؤید
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
شابک
9786225941328
تعداد صفحات
276
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
یحیی منصور مؤید
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
شابک
9786225941328
تعداد صفحات
276
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1402
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود