جدید کتاب تبلیغات تجاری و تبلیغات یکپارچه برند

کتاب تبلیغات تجاری و تبلیغات یکپارچه برند

علم-حیدرزاده

محصول جدید

کتاب تبلیغات تجاری و تبلیغات یکپارچه برند اثر پروفسور توماس اٌگویین , پروفسور کریس آلن , پروفسور آنجلین شاینبام , پروفسور ریچارد سمنیک ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده , اللهیار قاسمی توسط نشر علم منتشر شده است.

3,250,000 ریال

مدیریت
پروفسور توماس اٌگویین , پروفسور کریس آلن , پروفسور آنجلین شاینبام , پروفسور ریچارد سمنیک
دکتر کامبیز حیدرزاده , اللهیار قاسمی
علم
9786222462703
899
1400
1
وزیری
شومیز

این کتاب به قلم اساتیدی با تجربه کافی در هر دو زمینه دانشگاهی و حرفه ای نوشته شده است و مبتنی بر تجربه دنیای واقعی صنعت تبلیغات است. همچنین چالش های پیش روی تبلیغات را برجسته نمایی میکند و درمان کامل و ابزار مورد نیاز برای مقابله با این چالش ها را نیز ارائه میدهد.

این کتاب دنیای کاملا واقعی صنعت تبلیغات را به تصویر میکشد.

یکی از مهم ترین ویژگی های این کتاب افزودن یک چارچوب منحصربه فرد است که دانش پژوهان را در محیط و مراحل تبلیغات و تبلیغات یکپارچه برند راهنمایی میکند.

نوشتن نقد و نظر

کتاب تبلیغات تجاری و تبلیغات یکپارچه برند

کتاب تبلیغات تجاری و تبلیغات یکپارچه برند

کتاب تبلیغات تجاری و تبلیغات یکپارچه برند اثر پروفسور توماس اٌگویین , پروفسور کریس آلن , پروفسور آنجلین شاینبام , پروفسور ریچارد سمنیک ترجمه دکتر کامبیز حیدرزاده , اللهیار قاسمی توسط نشر علم منتشر شده است.

مــحصولات مرتبط