کتاب مهربان-دکتر امین اسداللهی
محصول جدید
اخطار: آخرین موجودی فعلی!
تاریخ در دسترس بودن
چارچوب موجود در این کتاب، خوانندگان را تشویق میکند که برای راهاندازی تبلیغات،وبسایتها و انواع محتواهای جذاب هم عناصر آگاهانه و هم ناخودآگاه را در نظر بگیرند.این رویکرد ساختاریافته، نرخ موفقیت دودرصدی را به صد درصد تبدیل نمیکند. اما از آنجا که ما به فرآیندهای تصمیمگیری آگاهانه و ناخودآگاه مشتری نزدیک میشویم، امیدواریم بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. وقتی میزان موفقیت اینقدر کم است، هر پیشرفتی میتواند تاثیر زیادی داشته باشد.