افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب بازاریابی خدمات مالی و مشتری مداری

مرجع:
دسته بندی: مدیریت مالی
مولف
وحید ناصحی فر ، سپیده عرب
ناشر
کتاب مهربان

کتاب بازاریابی خدمات مالی و مشتری مداری اثر وحید ناصحی فر ، سپیده عرب توسط انتشارات کتاب مهربان منتشر شده است.

ادامه مطلب
‎ریال1,990,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

درباره کتاب بازاریابی خدمات مالی و مشتری مداری

در عصر حاضر بخش خدمات به ویژه خدمات مالی به سرعت در حال توسعه است . اصول بازاریابی خدمات شبیه بازاریابی کالاهاست ، اما نیازمندی های خاص خود را دارد ، از جمله مسئولیت پذیری و تاثیر مثبت کارکنان بر رضایت مشتریان . ظهور خدمات مالی الکترونیک ، نیاز به توجه بیشتر به امنیت را بیان می کند. در محیط رقابتی ، استفاده از خدمات مالی الکترونیک و ابزارهای بازاریابی نوین می تواند برتری و تمایز کسب و کار را افزایش دهد.

بریده ای از کتاب

بازاریابی یکی از عوامل کلیدی در موفقیت شرکت ها است.روش های قدیمی بازاریابی ، به تدریج جای خود را به روش های جدیدی می دهند . امروزه ، بازاریابی دیجیتال ، تبلیغات آنلاین ، رسانه های اجتماعی و استفاده از فناوری در بازاریابی بسیار مهم شده است . شرکت ها باید به تغییرات بازار پاسخ دهند و رویکردهای بازاریابی خود را بازنگری کنند تا به رضایت مشتریان برسندو از رقبای خود پیشی بگیرند.

فهرست کتاب بازاریابی خدمات مالی و مشتری مداری

فصل اول : موسسات مالی

فصل دوم : خدمات مالی

فصل سوم : بازاریابی در خدمات مالی

فصل چهارم : آمیخته های بازاریابی در خدمات مالی

فصل پنجم : محیط بازاریابی در خدمات مالی

فصل ششم : رفتار مصرف کنندگان در خدمات مالی

فصل هفتم : توسعه و مدیریت محصولات مالی

فصل هشتم : قیمت گذاری خدمات مالی

فصل نهم : کانال های توزیع در خدمات مالی

فصل دهم : ترویج و ارتباطات در بازاریابی خدمات مالی

شما می توانید این اثر را از فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
کتاب مهربان-وحید ناصحی فر

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
وحید ناصحی فر ، سپیده عرب
ناشر
کتاب مهربان
شابک
9786004074612
تعداد صفحات
254
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1403
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
وحید ناصحی فر ، سپیده عرب
ناشر
کتاب مهربان
شابک
9786004074612
تعداد صفحات
254
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1403
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود