افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب سرشت فناوری

مرجع:
دسته بندی: متفرقه
مولف
ویلیام برایان آرتور
ناشر
نشر نی
‎ریال320,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

برایان آرتور، استاد سابق اقتصاد و مطالعات جمعیت‌شناسی دانشگاه استنفورد و از متفکران پیشگام نظریه‌ی پیچیدگی، معتقد است فناوری بیش از هر عامل دیگری بر زندگی ما اثر دارد؛ با وجود این، بسیاری از پرسش‌های مربوط به این پدیده هنوز بی‌پاسخ مانده‌اند: نوآوری چیست؟ فناوری‌های نو از کجا سرچشمه می‌گیرند؟ چگونه تکامل پیدا می‌کند؟ آیا تکامل فناوری شبیه تکامل موجودات جاندار است؟ نویسنده در این کتاب کم‌سابقه به این پرسش‌ها و بسیاری پرسش‌های دیگر از این دست پاسخ می‌دهد.
کتاب سرشت فناوری نظریه‌ای ظریف و نیرومند درباره‌ی ریشه‌ها و روند تکامل فناوری است. تأثیر این کتاب در حوزه‌ی فناوری قابل مقایسه است با تأثیر کتاب ساختار انقلاب‌های علمی تامس کوهن در حوزه‌ی علم. نویسنده با قلمی روان و غیرفنی، ضمن شرح نمونه‌های فراوان و متنوعی از فناوری در رشته‌های گوناگون، از اختراعات تاریخی گرفته تا فناوری‌های پیشرفته‌ی امروزی، ما را به سفری چشم‌گشا می‌برد؛ سفری که در پایان آن حس می‌کنیم تصورمان از فناوری و تأثیرات عمیق آن بر زندگی دگرگون شده است. سرشت فناوری اثر کلاسیک زمانه‌ی ماست.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نشر نی- محجوب

مشخصات

موضوع
متفرقه
مولف
ویلیام برایان آرتور
ناشر
نشر نی
مترجم
محمد ابراهیم محجوب
شابک
978-964-185-441-8
تعداد صفحات
270
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
3
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
متفرقه
مولف
ویلیام برایان آرتور
ناشر
نشر نی
مترجم
محمد ابراهیم محجوب
شابک
978-964-185-441-8
تعداد صفحات
270
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
3
محصولات مرتبط
‎ریال2,450,000
کتاب بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی در صنعت گردشگری و مهمانداری ، اثر روبرتا مینازی،ترجمه محمد رضا جلیل وند و ابوالفضل معصوم زاده زواره، توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است 

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود