کتاب زاگ چگونه یک نام تجاری متمایز بسازیم
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
چگونه یک نام تجاری متمایز بسازیم؟
بازار به سرعت در حال رشد است؛ سرعتی بسیار سریعتر از یک شرکت. در بازار بزرگ که محل برد و باخت است، همیشه این مالک (بازار) است که برنده است. امروزه، باید فراتر از رقابت رفت. قانون چیست؟ قاعدهی جدید این است: وقتی کسی زیگ میکند، شما زاگ کنید. این بدین مفهوم است که در بازاری که همه کارهای تکراری و تقلیدی انجام میدهند، برای برندهشدن، شما باید کاری متفاوت از دیگران انجام دهید. این کار مستلزم حرکت در فضاهای جدیدی است که دیگران استفاده نکردهاند. به عبارت دیگر، برای پیداکردن زاگ خود باید به دنبال ایدههایی باشید که هم خوب باشند و هم متفاوت. با زاگ میتوانید توانایی دیدن فضاهای جدیدی را که رمز موفقیت هستند، بهدست آورید. و بدون زاگ هم قطعاً به آسانی در فضاهای تکراریای قرار میگیرید که ره به جای نمیبرند. کتاب زاگ به شما کمک میکند تا زاگ خود را پیدا کنید، زاگ خود را طراحی کنید و یا زاگ خود را بسازید. زاگ خود را تجدید کنید. آیا آمادهاید؟
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- مارتی نیومیر
- ناشر
- سیته
- مترجم
- سارا میرزایی
- شابک
- 9786005253078
- تعداد صفحات
- 160
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1398
- نوبت چاپ
- 4
نظر دهید