کتاب مارکتینگ با بیان ساده
اگر میخواهید یک تصویر واضح در ذهن مصرفکنندگان ایجاد کنید، نخست به یک تصویر واضح در ذهن خود نیاز دارید.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
همه چیز با یک راهبرد شروع میشود. شما برای این که بدانید چگونه بر بازار غلبه کنید باید راهبردی داشته باشید و سپس اطمینان حاصل کنید تصویری که آفریدهاید به انجامدادن آن کمک میکند. این کتاب با پرهیز از کلیگویی و دوریجستن از حاشیه، به شما نشان میدهد که چگونه برای کالا یا خدمات خود بازاریابی کنید و حرفهای شوید. در این کتاب برای کسانی که واقعاً میخواهند بازاریاب باشند، اصول کاربردی مارکتینگ گردآوری و خلاصه شده است
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- علیرضا صدرمحمدی
- ناشر
- سیته
- تعداد صفحات
- 112
- قطع کتاب
- جیبی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1394
- نوبت چاپ
- 4
نظر دهید