کتاب نسخه سوم بازاریابی
امروزه بازاریابی در پاسخ به پویاییهای جدید در محیط، دوباره در حال تغییر میباشد، به طوری که نسخهی سوم بازاریابی یا عصر ارزشمداری را شاهد هستیم.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
بازاریابان برای نزدیکشدن به مصرفکنندگان بهجای رفتار با ذهن، قلب و روح به عنوان یک انسان به آنان نزدیک میشوند. نسخهی سوم بازاریابی، مفهوم بازاریابی را به صحنهی آرزوها، ارزشها و روح انسانی میکشاند و به شدت بر توانایی بازاریابان برای درک و تشخیص اندیشهها، علاقهها و آرزوهای انسان تکیه دارد که خود در خلاقیت، تمدن و محیط ریشه دارد.
کتاب نسخهی سوم بازاریابی در 3 بخش کلیدی شکل گرفته است:
1. روندهای کلیدی کسبوکار: که ملزومات بازاریابی استاندارد را شکل میدهند و بنایی برای نسخهی سوم بازاریابی هستند.
2. استراتژی: چگونه یک شرکت میتواند رسالت، مأموریت و ارزشهای خود را به هر یک از سهامداران کلیدی خود شامل مصرفکنندگان، شرکای کامل و سهامداران عرضه نماید.
3. کابرد نسخهی سوم بازاریابی: اجرا و پیادهسازی کلیدهای مختلف نسخهی سوم بازاریابی برای حل مسائل جهانی.
و در نهایت شرح 10 ایدهی کلیدی نسخهی سوم بازاریابی. اکنون زمان تغییر فرا رسیده است. پس به سرعت از محدودهی پیشین نسخهی اول بازاریابی (محصولمحوری) و دوم بازاریابی (مشتریمحوری) به دنیای جدید نسخهی سوم بازاریابی تغییر مسیر دهید.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- پروفسور فیلیپ کاتلر
- ناشر
- سیته
- مترجم
- کامبیز حیدرزاده
- شابک
- 9786005253436
- تعداد صفحات
- 204
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1390
- نوبت چاپ
- 2
نظر دهید