کتاب ادبیات تبلیغ
کتابی است برای تمام کسانی که در دنیای تبلیغات به کار مشغولاند. کتاب ادبیات تبلیغ با این هدف ویژه به نگارش درآمده که شما را در راه خلق تبلیغات مؤثر و پرجاذبه یاری دهد.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
تبلیغاتی که توجه عموم را به خودش جلب میکند، پیام خود را به شفافیت عرضه میدارد و خریدار را برای خرید کالا متقاعد میسازد. افراد تازهکار تمامی نکات بنیادین مورد نیاز را از این کتاب خواهند آموخت: تبلیغات چیست؟ استفاده از آن به چه منظوری است؟ و چگونه میتوان آن را نتیجهبخش کرد. افرادی که در این زمینه تجارب ناچیزی دارند، با استفاده از این کتاب چگونگی نگارش تبلیغات ساده، شفاف و بیواسطه را خواهند آموخت. حتی افراد کهنهکار نیز میتوانند با بهره گیری از این کتاب، با نظریات جدید آشنا شوند. دیوید اگیلوی دربارهی این کتاب گفته: "من هیچ نویسندهی تبلیغاتی را سراغ ندارم که با خواندن این کتاب پیشرفتی در کارش حاصل نگردد. از جمله خود من".
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- رابرت دابلیو. بلای
- ناشر
- سیته
- مترجم
- منیژه شیخ جوادی
- شابک
- - 9786005253658
- تعداد صفحات
- 340
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1401
- نوبت چاپ
- 7
نظر دهید