کتاب تبلیغات و فرهنگ مرزهای تعامل و تقابل تبلیغات و فرهنگ
در کتاب تبلیغات و فرهنگ، نویسنده به شیوهای اصولی به مبحث رابطهی تبلیغات و فرهنگ و مرزهای تعامل و تقابل این دو در جوامع انسانی با تأکید بر جامعهی ایرانی پرداخته است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
کتاب شامل دو بخش است. بخش نخست با عنوان «تبلیغات» به طور عمده به تعریفها و راهبردها پرداخته و به معرفی انواع رسانهها و تناسب آنها با موضوع تبلیغ و روش تبلیغ نظر دارد. نویسنده در بررسی تبلیغات تجاری نقشهای مختلفی نظیر نقش بازاریابی، نقش ارتباطی، نقش اقتصادی، نقش اجتماعی و... قائل میشود و با توجه به این نقشها، هدفهایی را تعیین میکند و راهبردهایی را جهت رسیدن به این اهداف که در صنعت تبلیغات به کار گرفته میشوند، معرفی مینماید. بخش دوم، عنوان «فرهنگ» به خود گرفته است. در این بخش، نویسنده بر آن است تا با تعریف اجمالی از فرهنگ، مشخصهها و ابعاد آن به بحثهای نظری پیرامون فرهنگ و تبلیغات بپردازد. نویسنده بر این باور است که تبلیغاتی اثربخش خواهد بود که بتواند با مقتضیات فرهنگی جامعه خود را انطباق دهد. آنچه در خصوص این کتاب باید گفته شود، نگاه کردن آن است که به هیچ وجه جنبهی انتزاعی ندارد و اگرچه مسائل به صورت تئوریک و نظری مطرح شدهاند، اما با واقعیتهای عینی ایران انطباق داده شدهاند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- عیسی کشاورز
- ناشر
- سیته
- شابک
- 978-600-5253-36-8
- تعداد صفحات
- 232
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1393
- نوبت چاپ
- 3
نظر دهید