افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب الگوهای سازمانی

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
استفن پی فیتز جرالد
ناشر
دنیای اقتصاد
‎ریال1,200,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

الگوها قدرتمند هستند؛ زیرا ادراکات ما را شکل می‌دهند و ادراکات ما، اعمالمان را هدایت می‌کنند. آنها چه صوری شکل گرفته باشند و آگاهانه بیان شوند، چه غیرصوری تصورشده و به شکل ناخودآگاه ارائه شوند شیوه‌ای را که ما تمام سیستم‌های بشری از جمله تجارت را سازمان داده و با آن ارتباط برقرار می‌کنیم شکل می‌دهند. شاید الگوهای جدید، آینده‌گرایانه به نظر برسند؛ اما بسیاری از آنها مانند قالب‌هایی که در غلات شیرین صبحانه پیدا می‌شوند نامیده شده‌اند: شبدر، ستاره، تارعنکبوت، آمیب و غیره. روشن است که اینها بیشتر از آنکه تشریفات اداری و فردسالاری باشند، شوخی به نظر می‌رسند. درست مانند چیزی که می‌خواهیم با آن بازی کنیم و فقط سرگرم شویم. چرا که نه؟ شاید ما به عصر طلایی الگوهای سازمانی رسیده‌ایم. شاید فقط داریم به سمت جوانی جمعی‌مان برمی‌گردیم. عصر طلایی باشد یا نه، شکوفایی الگوهای سازمانی، استعاره‌ها و انقلاب سریع و نفس‌گیر اینترنت، ادراکات ما از اینکه "سازمان" چیست، محدودیت‌ها و طول عمر آن کدام است و ساختار و پتانسیل آنچه را می‌تواند باشد به چالش می‌کشد.

پیشروی داده‌های تجارت الکترونیک در دنیای ما که به تازگی شبکه‌ای شده، ایده‌های نیوتونی سازمان‌های مکانیستی را کنار می‌زند. با این‌حال الگوهای قدیمی هنوز در بسیاری از سازمان‌ها رایج هستند (رجوع کنید به فصل ۶) همان‌طور که در فکر بیشتر ما این‌طور است و امکان دارد برای مدتی به همین شکل ادامه یابد.

گرچه امکان دارد پیشگامان تجارت الکترونیک و پیشینیان آنها میلیاردها نانوثانیه پیش، تشریفات اداری را به دست فراموشی سپرده باشند، شاید شرکت شما تازه از خواب بوروکراتیک عصر صنعت بیدار شده باشد. یا شاید در حال برنامه‌ریزی مجدد برای پویاتر و قابل انعطاف‌تر شدن است (رجوع کنید به فصل ۸) با وجود این، هنوز یک سازمان با ساختاری نسبتا سنتی است. شاید یک تجارت خانوادگی شکوفا یا یک شرکت کوچک کارآفرینی انفرادی است. با درنظر گرفتن گستره و تنوع الگوهایی که عملا استفاده می‌شوند، این کتاب نه فقط آخرین و بهترین، بلکه همه طیف الگوها را شامل می‌شود.

الگوهای سازمانی که به تازگی مد روز شده‌اند تا حدی با زمان تغییر می‌کند (رجوع کنید به فصل ۳  تاریخ تکامل الگوهای سازمانی). در دهه‌های رو به زوال هزاره گذشته، زمان متغیر و سریع بوده است. این روند بی‌وقفه ادامه داشته است. رابرت هورماتس، نایب رئیس گلدمن ساکس بین‌المللی پیش‌بینی می‌کند: «ظاهرا در نخستین دهه‌های قرن بیست و یکم، سرعت تغییرات اقتصادی حتی از دهه ۹۰ نیز بیشتر باشد. تجارت‌های جدید و الگوهای تجاری، بسیاری از قدیمی‌ها را از رده خارج می‌کنند. در مقابل، آنها به سرعت با چالش‌های رقابتی روبه‌رو می‌شوند. فرصت‌ها به سرعت باز و بسته خواهند شد. سرعت، سازگارشدن، پیش‌بینی نیازهای مشتریان و مهارت بازاریابی، موفقیت یا شکست را تعیین خواهد کرد. 

الگوها، الگوها همه جا! فراوانی الگوهای سازمانی با سرعتی سرسام‌آور، چشم‌انداز تجارت مدرن را به هم می‌ریزد. در الگوهای جدید، آنها که در رأس قرار می‌گیرند و از بهترین مکتب تجارت و شرکت شکل گرفته‌اند با همان تبلیغات آخرین مدل ماشین‌های ورزشی معرفی می‌شوند.چرا الگوهای سازمانی؟ زیرا الگوها قدرتمندند،ادراکات ما را شکل می‌دهند ادراکات اعمالمان را هدایت می‌کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
دنیای اقتصاد-فاضلی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
استفن پی فیتز جرالد
ناشر
دنیای اقتصاد
مترجم
راحله فاضلی
شابک
۹۷۸۶۰۰۷۱۰۶۶۹۳
تعداد صفحات
80000
قطع کتاب
پالتویی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
استفن پی فیتز جرالد
ناشر
دنیای اقتصاد
مترجم
راحله فاضلی
شابک
۹۷۸۶۰۰۷۱۰۶۶۹۳
تعداد صفحات
80000
قطع کتاب
پالتویی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود