کتاب بازاریابی اسلامی عرصه ای گسترده از حلال و حرام
کتاب بازاریابی اسلامی که نخستین اثر منتشر شده در این زمینه است، راهنمای کاملی از الزامات مورد نیازی را ارائه میدهد که سازمانها باید هنگام مدیریت کسبوکار خود در بازار مسلمانان، یا هنگامی که بخشی از بازار متعلق به مسلمانان است، از آنها پیروی کنند.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
این کتاب با تعریف مصرفکنندهی هدفِ مسلمان، محصول اسلامی، تبلیغات پیشبردی اسلامی، شیوههای قیمتگذاری اسلامی، تبلیغات پیشبردی اسلامی، برندسازی اسلامی و دیگر مفاهیمی از این دست سعی دارد نقاط تاریک عرصهی بازاریابی اسلامی را برای خوانندگان روشن کند. کتاب بازاریابی اسلامی کتابی مذهبی نیست و مخاطبانش نه مسلمانان نسل جدید است و نه مسلمانان سنتی. این کتاب بازاریابی با این هدف نوشته شده تا شکاف ادبیات تجارت بینالملل را پُر کند؛ ادبیاتی که مبنای مدل کسبوکاری است که قریب به یک چهارم جمعیت جهان آن را به کار میبرند: نظام اقتصاد اسلامی
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- باکر احمد السرحان
- ناشر
- سیته
- مترجم
- کامبیز حیدرزاده ، مریم جابری
- شابک
- 978-600-5253-62-7
- تعداد صفحات
- 236
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1394
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید