کتاب جنگ بازاریابی
کتاب جنگ بازاریابی که پیش از این با نام تجارت جنگ است منتشر شده بود، از جنگ نمیگوید، بلکه دنیای تجارت را از دیدگاهی استراتژیک که پایهی رقابت در دنیای امروز است، تعریف و تجزیه و تحلیل میکند. امروزه هیچ چیز، مهمتر از استراتژی نیست.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
حقیقت بازار تجاری امروز، خدمترسانی به مشتریان نیست، بلکه جنگیدن با رقباست. جنگی است که در آن رقبا دشمن هستند و مشتری سرزمینی است که باید فتح شود. همه کس در همه جا وضعیت تجاری رقیب را دنبال می کند. این بدین معنی است که به کارگیری اصول جنگ بازار از همیشه مهمتر شده و از این رو، طراحی استراتژیک روز به روز اهمیت بیشتری پیدا میکند. برای پیروزی در جنگ بازار باید استراتژی خاصی را تدارک دید که هدف نهایی آن رسیدن به نتایج موفق تاکتیکی است. یک استراتژی موفق تجاری باید بر مبنای تأثیرگذاری بر روی مشتریان و رقبا طراحی و تجزیه و تحلیل شود. تجارت در قرن 21 رقابتِ میان بهترین استراتژیهاست.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- ال ریس، جک تروت
- ناشر
- سیته
- مترجم
- محمود حمیدخانی
- شابک
- 978-964-94206-5-3
- تعداد صفحات
- 208
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1397
- نوبت چاپ
- 3
نظر دهید