کتاب تحلیل فلسفی نظریه های سازمان و مدیریت
کتاب تحلیل فلسفی نظریه های سازمان و مدیریت اثر حسن رنگریز نشر شرکت چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
کتاب حاضر که شامل یازده فصل زیر می باشد. بر اساس آخرین سرفصل مصوب جلسه 1394/07/13 شورای تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین شده است.
کتاب «تحلیل فلسفی نظریه های سازمان و مدیریت» میتواند به عنوان یک منبع بسیار مناسب و مفید مورد استفاده دانشجویان رشتههای مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت راهبردی، و مدیریت سازمانهای دولتی ایران برای درس «تحلیل فلسفی نظریههای سازمان و مدیریت»، «فلسفه نظریه های سازمان و مدیریت»، «مبانی نظری و فلسفی نظریه های سازمان و مدیریت با رویکرد تطبیقی با اسلام»، «مبانی فلسفی تئوری های مدیریت دولتی» و «نقد و بررسی نظریه های سازمان و مدیریت» با هدف ایجاد فضایی مناسب و پویا جهت مطالعه و بررسی مطالب و تحقیقات اساسی و جدید به منظور احاطه نسبتاً کامل و اجمالی دانشجویان به تئوری های مدیریت و بنیادهای فلسفی آنها، ایجاد نگرش باز و گسترده نسبت به مباحث و نظریه های مدیریت، هم چنین ایجاد زمینه های نظری جهت نیل دانشجویان به قدرت تحلیلی بالاتر و ایجاد نگرش علمی متعادل و هماهنگ در جنبه های تئوریک و عملی مدیریت در مقطع دکتری دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور واقع گردیده و گام کوچکی در جهت غنیبخشی فرهنگ مدیریت کشور قرار گیرد. با این همه لغزشها و کاستیهای این کتاب برهمه فرهیختگان روشن است و از همین رو مولف به راهنماییهای صاحبنظران دانشپژوه چشم دوخته تا چاپهای بعدی را پربارتر سازند.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- حسن رنگریز
- ناشر
- چاپ و نشر بازرگانی
- شابک
- 978-964-468-535-4
- تعداد صفحات
- 457
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1395
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید