کتاب چگونه بودجه بازاریابی تهیه کنیم
در سالهای اخیر کتاب های زیادی در موضوعات بازاریابی به چاپ رسیده ولی هیچ کتابی در باب«بودجه بازاریابی» در ایران منتشر نشده است. این کتاب اولین کتاب در خصوص «بودجه بازاریابی » در ایران بوده که میتواند راهنمای عملی جهت تهیه بودجه بازاریابی در شرک تها و موسسات باشد. در فصل اول این کتاب به انواع روشهای تهیه بودجه بازاریابی همراه با مثالهای کاربردی پرداخته شده است.
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
در فصل دوم کتاب در مورد سایر منابع و تحقیقات صورت گرفته در خصوص بودجه بازاریابی، توضیحاتی ارائه می دهد و همچنین در فصل آخر به آمارهایی جهانی تخصیص بودجه بازاریابی اشاره م یکند. کتاب حاضر میتواند جهت استفاده مدیران اجرایی، مدیران فروش و بازاریابی و مدیران مالی و همچنین دانشجویان مدیریت و بازاریابی در خصوص تهیه بودجه بازاریابی مفید واقع شود.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- خدایار عبداللهی
- ناشر
- کتاب مهربان
- شابک
- 978-600-7317-94-5
- تعداد صفحات
- 60
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1394
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید