کتاب فروش موفق
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
امروزه دیگر رویکرد قدیمی ویژگی ها و فواید محصول در فرآیند فروش کارآیی ندارد. برای موفقیت در فروش باید با معرفی ارزش ها , دیدگاه جدیدی به مشـتری بدهید که محصولتان چگونه به سرعت و برای همیشه نیازهای او را برطرف می کند. البته نخستین گام در این راه , گوش دادن به مشتری است؛ کشف نیازهای واقعی او. در این کتاب 20 راهکار عمـلی به شما معـرفی می شود که با به کار بستن آن ها می توانید: از مشتری خود درس بگیرید، برای سؤالاتی که از مشتری می پرسید , راهبردی مشخص طرح کنید، گفتوگویتان را درباره نیازهای مشتری عمیق کنید، به شکلی اثرگذار گوش دهید، راه حل های کارآمد پیشنهاد کنید و ...
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- لیندا ریچاردسون
- ناشر
- مثلث
- مترجم
- فرشید قهرمانی
- شابک
- 9789648496567
- تعداد صفحات
- 84
- قطع کتاب
- پالتویی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1387
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید