افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب فروشنده فروش گام به گام بیمه عمر

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
مجید اجاقی
ناشر
بازاریابی

در کتاب فروشنده، گام‌های دشوار ساده سازی و ساده‌گویی و ساده‌نویسی مفاهیم علمی را بسیار آسان و زیبا نشان داده است. کتاب پر است از استعاره و با به کارگیری به جای صحیح استعاره‌های آشنا و ملموس زندگی ما، خواننده را در مسیر گام به گام خود همراه می‌سازد و با بیان خاطرات و مثال‌ها، آموزش توصیفی را در کنار آموزش تجویزی به زیبایی به تصویر می‌کشد.

ادامه مطلب
‎ریال450,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

ناموجود
نام تجاری:
توضیحات

در این کتاب، سه ویژگی یک آموزش موفق شامل امید، آگاهی و مهارت با هم، آمیزه‌ای از دانایی برای موفقیت در فروش بیمه را حاصل کرده‌اند.

بعضي از منابع و سخنرانان در انگيزه‌سازي و اميد دادن بسيار موفق هستند، اما گاه پس از مدتي كه از مطالعه‌ي آن كتاب مي‌گذرد يا از حضور در آن سخنراني سپري مي‌شود، مي‌بينيم كه آگاهي و مهارتي اتفاق نيفتاده است.

بعضي كتابها و سخنرانان شبيه دانشگاهها عمل مي‌كنند، كه اميد و آگاهي را مي‌فروشند. خواننده و شنونده با مفاهيم علمي بسياري آشنا مي‌شود و به عبارتي آموزش تجويزي بخوبي اتفاق افتاده است. اما ايراد كار در اينجاست كه فرد يك گوينده‌ي خوب است، مثل مفسر بازي فوتبال كه بازي را بخوبي تفسير مي‌كند، اما خودش بازيكن و مربي خوبي نيست و آنها را نمي‌تواند در مرحله‌ي عمل پياده كند. اما موفقيت زماني رقم مي‌خورد كه جامعيت بين اميد، آگاهي و مهارت حاصل شود. ما به انگيزش و اميد نياز داريم و در كنار آن بايد بتوانيم گنجينه‌ي واژگان‌مان را قوي كنيم و از دانش بسيار خوبي متناسب با عصر امروز بهره‌مند باشيم، اما در دنياي عمل به انسان با مهارت پول مي‌دهند و صداي جيرينگ با توان مهارتي شنيده مي‌شود. پس اميد و آگاهي لازم هستند، اما كافي نيستند. براي كافي بودن بايد مهارت داشته باشيم؛ مهارتي جامع شامل مهارت بينشي، فني، حسي و ارتباطي. در اين كتاب تمام اين مفاهيم بخوبي رعايت و پياده شده‌اند.

فهرست مطالب کتاب فروشنده به شرح زیر است:

فصل اول: ورود به صنعت بیمه
فصل دوم: انتخاب هدف و برنامه‌ریزی
فصل سوم: شناخت بازار هدف
فصل چهارم: زیرساختهای جلسه‌ی فروش
فصل پنجم: مدیریت جلسه‌ی فروش
فصل ششم: هفت الماس
فصل هفتم: قطعی کردن فروش
فصل هشتم: فروش غیرمستقیم
فصل نهم: پایدارسازی مشتریان
فصل دهم: دهکده‌ی داخلی فروش

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
اجاقی-بازاریابی

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
مجید اجاقی
ناشر
بازاریابی
شابک
978-600-6982-66-3
تعداد صفحات
248
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
مجید اجاقی
ناشر
بازاریابی
شابک
978-600-6982-66-3
تعداد صفحات
248
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
1
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود