افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
اضافه به مقایسه0

کتاب بازاریابی در صادرات با نگرش عملیاتی چگونه واحدهای تولیدی و تجاری را صادراتی کنیم

مرجع:
دسته بندی: مدیریت
مولف
ایرج زینال زاده
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی

در کتاب حاضر ابتدا اطلاعات مربوط به بازارهای صادراتی، تدوین استراتژی، برنامه تجاری، صادراتی و مأموریت برای ورود به بازارهای صادراتی و بازاریابی در صادرات از طریق نماینده فروش و نمایشگاه و مناقصه همراه با نمونه‌های کاربردی معرفی شده است.

ادامه مطلب
‎ریال530,000
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

نام تجاری:
توضیحات

 در بخش‌های بعدی به توضیح، در مورد عوامل محیط بازاریابی ازنظر جذابیت و ساختار بازار، تعرفه‌های معمولی و محدودیت‌های بازارهای صادراتی و انواع عکس‌العمل‌ها در مورد محیط بازاریابی پرداخته شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
چاپ و نشر- زینال زاده

مشخصات

موضوع
مدیریت
مولف
ایرج زینال زاده
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
شابک
9789644685071
تعداد صفحات
164
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
2
نظرات
بدون نظر

نظر دهید

  • ارزش خرید:
  • کیفیت کالا:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
نظرات (0)
تاکنون هیچ نقدی از طرف کاربران نوشته نشده.

سایر ویژگی‌ها

موضوع
مدیریت
مولف
ایرج زینال زاده
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
شابک
9789644685071
تعداد صفحات
164
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
2
محصولات مرتبط

فهرست

جستجوی پیشرفته

جستجو

مشاهده همه محصولات
محصولی پیدا نشد

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ثبت نام / ورود