کتاب مدیریت واردات کالا
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
با توجه به رویکرد جهانی شدن تجارت،مبادلات تجاری متعددی بین کشورها صورت می پذیرد،در این بین واردات کالا نقش مهمی در بازرگانی خارجی کشورها دارد.عوامل متعددی نظیر قیمتهای جهانی،سطح درآمد،نیاز بازار و... بر واردات کالا به کشور تاثیرگذار است.هدف کلی از واردات، کنترل و مهار تورم،کاهش قیمتها،تنظیم بازار کالاها و از همه مهمتر تجارت و کسب سود است.کتاب حاضر با توجه به گسترش واردات قطعی کالا به کشور و ضرورت آشنایی تجار،بازرگانان،واردکنندگان،ترخیص کاران و شرکتهای بازرگانی با فرایند، قوانین و مقررات و رویه های مختلف نگاشته شده است.نگارنده ضمن معرفی مبادی رسمی، حوزه های نظارت منطقه ای کشور،مناطق ویژه اقتصادی و بازارچه های مرزی، مفهوم،اهمیت،ضرورت و وظایف گمرگ را تشریح می نماید.در ادامه به معرفی اسناد ضمیمه اظهارنامه واردات کالا پرداخته و مجوزهای مختلف ترخیص کالا،مراحل و فرایندهای قبل و حین واردات کالا و همچنین ضوابط، مقررات و رویه های مختلف واردات کالا را تشریح می نماید.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- ابراهیم زارعی ، حسن بقایی
- ناشر
- چاپ و نشر بازرگانی
- شابک
- 9789644682056
- تعداد صفحات
- 296
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1391
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید