کتاب طراحی و توسعه محصول به زبان ساده
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
بازاریابی از تحقیق و پژوهش در مورد انتخاب، توسعه و مدیریت محصولات آغاز میگردد.مدیران همواره باید در حال دریافت و پردازش اطلاعات از محیط رقابتی بوده و محصولات موجود خود را بهبود بخشند.در شرایط رقابتی یکی از چالش های مهم هر مجموعه فشار مصرف کنندگان و عوامل توزیع برای ارائه محصول جدید و یا بازنگری،اصلاح، تکمیل و بازسازی محصولات موجود است.کتاب حاضر با زبانی ساده الزامات بنگاه های اقتصادی در زمینه مدیریت، توسعه محصولات، توقعات و نیازهای مشتریان را جهت استفاده دانشجویان، پژوهشگران و فعالان اقتصادی بررسی و تحلیل می نماید.در ادامه نگارنده به تشریح مفهوم محصول و تفاوت آن با کالا و برند،انواع محصولات،مزیت نسبی در تولید و مزیت رقابتی در تجارت می پردازد،تولید انبوه،سفارشی سازی،برش،خط،کیفیت و منحنی عمر محصول،توسعه محصول جدید،توسعه برند،بسته بندی،نامگذاری،لوگو،برند،خدمات پس از فروش و موارد دیگر نیز مورد بحث قرار گرفته است.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- محمد بلوریان تهرانی
- ناشر
- چاپ و نشر بازرگانی
- شابک
- 9789644683770
- تعداد صفحات
- 62
- قطع کتاب
- پالتویی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1395
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید