کتاب قیمت گذاری به زبان ساده
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
پیشتر مدیران و استراتژیست ها از چهار عنصر بازاریابی بیشتر به کالا،پخش و تبلیغ توجه داشتند و قیمت را به مدیران مالی می سپردند.اما اینک قیمت را به عنوان یک موضوع مهم و راهبردی در تصمیمات خود مورد عنایت قرار داده اند.به عقیده پروفسور کاتلر پدر علم بازاریابی، قیمت تنها عنصر درآمدزا در بازاریابی بوده و سایر عناصر هزینه زا هستند.در شرایط رقابتی امروز بحث هزینه یابی و قیمت گذاری به عنوان یک بحث استراتژیک مطرح بوده و همفکری و مشارکت تعداد بیشتری از مدیران سازمان را می طلبد.کتاب حاضر حاوی نکات ارزشمندی در زمینه هزینه یابی و قیمت گذاری است که می تواند مورد استفاده دانشجویان اقتصاد،بازاریابی،بازرگانی، صاحبان مشاغل و پژوهشگران قرار گیرد.نگارنده بحث قیمت را با قلمی ساده و روان در قالب تعریف و جایگاه قیمت، تفاوت قیمت و ارزش عوامل موثر در تعیین قیمت ها،روشهای تعدیل و تخفیف قیمت ها،تعیین ساختار قیمت های داخلی و صادراتی تشریح می نماید.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- محمد بلوریان تهرانی
- ناشر
- چاپ و نشر بازرگانی
- شابک
- 978-964-468-371-8
- تعداد صفحات
- 72
- قطع کتاب
- پالتویی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1394
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید