م
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
طراحی و تنظیم یک برنامه هدفمند تبلیغاتی کاری تخصصی است و فقط از عهده خبرگان عرصه تبلیغات و آشنایان به فنون اقتصاد، بازرگانی، تبلیغات،ارتباطات،هنر و غیره برمی آید.در واقع تبلیغات پدیده ای میان رشته ای و آمیخته ای از علم، فن و هنر است که با مقوله های روانشناسی،جامعه شناسی،اقتصاد، مدیریت و بازرگانی پیوستگی دارد.کتاب حاضر با زبانی شیوا و به دور از پیچیدگی به دانشگاهیان این رشته که تخصص و تجربه لازم را نداشته و همینطور تازه واردین به عرصه تبلیغات، تهیه یک برنامه هدفمند تبلیغاتی را می آموزد.در واقع هنر تبلیغات، دستکاری در فکر، ذهن و احساس است و کاری می کند تا فقط برای تامین نیازهای آینده و بدون داشتن نیاز فوری، خریدی را انجام دهیم.نگارنده علاوه بر اشاراتی به مفاهیم برنامه ریزی و مدیریت تبلیغاتی و ایجاد وفاداری در مشتریان، با زبانی روان و ساده برای عموم دست اندرکاران کسب و کار تجارت، مفاهیم اصلی و پایه ای تبلیغات را تشریح مینماید.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- محمد بلوریان تهرانی
- ناشر
- چاپ و نشر بازرگانی
- شابک
- 9789644682957
- تعداد صفحات
- 104
- قطع کتاب
- پالتویی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1391
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید