کتاب توزیع به زبان ساده
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
بازاریابی علمی است که گاهی اوقات جنبه های عملیاتی آن غالب بوده و در عین حال عملیاتی است که همیشه جنبه علمی دارد.از پنجاه سال پیش تا کنون مدل 4P که ترکیب کالا،قیمت،توزیع و تبلیغ میباشد مطرح و مورد استناد است.توزیع در شرایط رقابتی امروز یکی از حساسترین مراحل در امر بازاریابی و کالارسانی است.یکی از مهمترین موضوعات توزیع،همزمانی و هماهنگی آن با فعالیتهای ترفیع و تبلیغ است به شکلی که باید توزیع و تبلیغ در کنار هم انجام شوند.پیچیدگی های عملیات بازاریابی امروزه مفهوم توزیع را وسعت داده است.در واقع ارتباط توزیع با خرید و تدارکات از یک سو و انبارداری و نگهداری از سوی دیگر مفهوم فراگیر لجستیک و مدیریت زنجیره تامین را جایگزین ساخته است.در این کتاب نگارنده با زبانی ساده ولی در طیفی وسیع، کلیه عملیات و مفاهیم علمی و عملی توزیع و پخش را به گونه ای قابل استفاده برای بازرگانان ،عوامل پخش و فروش،دانشجویان و علاقمندان تشریح مینماید.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- محمد بلوریان تهرانی
- ناشر
- چاپ و نشر بازرگانی
- شابک
- 978-964-468-296-4
- تعداد صفحات
- 93
- قطع کتاب
- پالتویی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1396
- نوبت چاپ
- 3
نظر دهید