کتاب بازاریابی خدمات به زبان ساده
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
بازاریابی خدمات یکی از مقوله های مورد توجه سازمان های خدماتی مانند بانک ها،بیمه ها، کلینیک های خصوصی و سایر موسسات خدماتی است. برتری یک موسسه خدماتی نسبت به رقبا در شناسایی مشتریان، رقبا، فرصت های بازار، کمبودها و نیازها و همچنین تمرکز بر فلسفه مشتری مداری و مشتری گرایی و خلق مستمر ارزش های مورد انتظار مشتری می باشد.در این کتاب با مفاهیم بازارشناسی،بازارگرمی، بازارسنجی، بازارداری، بازارکاهی که به شکل قراردادی بازاریابی نامیده می شوند آشنا می شویم. همچنین در ادامه عناصر تشکیل دهنده بازار،انواع پانزده گانه و ویژگی های هشت گانه خدمات و تفاوت بازاریابی خدمات از بازاریابی کالا و موارد مرتبط دیگر تشریح میگردد.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- محمد بلوریان تهرانی
- ناشر
- چاپ و نشر بازرگانی
- شابک
- 9789644683657
- تعداد صفحات
- 104
- قطع کتاب
- پالتویی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1394
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید