کتاب بازاریابی از طریق تلفن همراه
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
کتاب حاضر تلفن همراه را به عنوان یک وسیله ارتباطی بسیار اثرگذار در ارتباطات و فعالیت های بازاریابی و فروش معرفی می نماید.تلفن همراه با برقراری ارتباطات گسترده تر ، اطلاع یابی و اطلاع رسانی، منجر به داد و ستد بیشتر و افزایش سهم بازار و درآمد خواهد شد. نویسنده با پرداختن و بررسی جزئیات مختلف، آمارها، چشم اندازها، تغییرات تکنولوژی ، سایت های سازگار، تبلیغات، موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، نرم افزارها و آینده بازاریابی، کلیاتی از تلفن همراه به عنوان ابزاری اقتصادی ارائه می دهد. در ادامه نویسنده کمک می کند تا با دید محیطی بیشتر، استفاده کنندگان، دیدگاههای اصلی و دسته بندی اهداف خود برای بازاریابی تلفنی را بهتر بشناسیم.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- دانیل روولز
- ناشر
- چاپ و نشر بازرگانی
- مترجم
- احمد روستا ، بیان اله رمضانی
- تعداد صفحات
- 258
- قطع کتاب
- رقعی
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1395
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید