کتاب کسب و کار الکترونیکی مدیریت و استراتژی
Women's clothing size
Size | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
Euro | 32/34 | 36 | 38 | 40 |
USA | 0/2 | 4 | 6 | 8 |
Bust(in) | 31-32 | 33 | 34 | 36 |
Bust(cm) | 80.5-82.5 | 84.5 | 87 | 92 |
Waist(in) | 24-25 | 26 | 27 | 29 |
Waist(cm) | 62.5-64.5 | 66.5 | 69 | 74 |
Hips(in) | 34-35 | 36 | 37 | 39 |
Hips(cm) | 87.5-89.5 | 91.5 | 94 | 99 |
With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.
Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.
کتاب حاضر، به تاثیر اینترنت به عنوان ابزاری ارتباطی و تجاری برای توسعه و بهبود فرایندهای اقتصادی و افزایش کارایی در فرایندهای درونی سازمان ها و مابین سازمان ها و ایجاد مزیت رقابتی می پردازد. مطالب ارائه شده متناسب با نیاز دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و صنایع و دیگر علاقمندان می باشد،در ادامه نگارنده مباحثی را در خصوص مدیریت ،تنظیم و اجرا و ارزیابی استراتژی های کسب و کار الکترونیکی ارائه می نماید. کلیاتی را نیز در ارتباط با کسب و کار ،فناوری،بازاریابی، الگوها، اقتصاد و بازاریابی الکترونیکی و اینترنتی با ذکر مثال از شرکت هایی که اینترنت را به عنوان ابزار تجارت یا بهبود فرایندهای داخلی پذیرفته اند، مطرح می نماید.
مشخصات
- موضوع
- مدیریت
- مولف
- کالین کمب
- ناشر
- چاپ و نشر بازرگانی
- مترجم
- حسن رنگریز ، مهدی کریمی
- شابک
- 9789644682605
- تعداد صفحات
- 236
- قطع کتاب
- وزیری
- نوع جلد
- شومیز
- سال چاپ
- 1390
- نوبت چاپ
- 1
نظر دهید